Oekanda - K3 Parodie - YouTube Dit is een filmpje van een Vlaams programma waarop ze grappige filmpjes tonen, ... Vroeger vond ik deze grappig, maar nu kreeg ik traantjes in m'n ogen. Maar m'n hond deed me toen wel eventjes lachen. Toen ik de film daarna nog eens bekeek en de baby'tjes in het begin begonnen te huilen, draaide ze haar hoofdje naar mij en hield haar hoofdje zo schuin van: Ohh, babygehuil!!
het zijn duidelijk de hormomen. Het filmpje doet mij trouwens helemaal niets. Vind het ook niet grappig. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik vind het op zich wel grappig en leuk bedacht, alleen sommige stukjes vind ik niet echt grappig (over dat depressief en kind zat zijn enzo), maar dat heb je met elke parodie meestal wel. Maar ik word er niet emotioneel van ofzo, maar ben ook niet zwanger , toen ik zwanger was kon ik vaak ook opeens heel emo zijn.
Lambert the sheepish lion, ik zag dit tekenfilmpje op youtube (toen ik klein was ook weleens gezien) en ik zat gewoon echt te huuuuiiiiiiilen achter de computer hahahaha, ik vond het zooooooo zielig voor het hem. Over hormonen gesproken hihi.