Jongen meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelonnetje, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik heb 2 zoons en ik ben nu zwanger van de 3e. Nu voel ik me al heel anders dan bij de andere 2. Ben net 6 weken zwanger dus weet nog niet wat het gaat worden.
    Nu vroeg ik me eigenlijk ineens af of het echt zo is dat je je anders voelt bij een meisjes zwangerschap en een jongens zwangerschap.
    Ik weet dat elke zwangerschap anders is. Maar vraag me toch af of er meiden zijn die wel degelijk een verschil hebben ervaren?
    En wat ik me ook afvraag of jullie voorgevoel ook altijd klopte qua jongen meisje voorgevoel?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Alle vier mijn zwangerschappen waren heel anders en toch zijn het vier meisjes.
    Vooral bij de tweede had ik een mega sterk voorgevoel dat het een jongetje zou zijn.
    Zegt niets dus ;)

3. Am1989

Am1989 Lid

1 feb 2015
    27
    0
    1
    Bij mij klopte 't wel. Bij mn dochtertje super misselijk vanaf 6 weken tot ong. 12. Ben nu 27 weken zwanger van een jongetje. Ik had nie eens door dat ik zwanger was tot 8 weken. Helemaal niet misselijk geweest. Dacht eerst aan een miskraam maar na een echo te hebben gehad bleek dat gelukkig alles goed was. M'n gevoel zei toen al dat het wel eens een jongetje kon zijn. En indd it's a boy.

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    vanaf het moment dat ik wist dat ik weer zwanger was bleef het in mijn hoofd knagen dat het een jongen is. tijdens deze zwangerschap heb ik het ook veel warmer dan bij mijn vorige zwangerschap. Ik heb nu ook minder moeite met eten. bij mij is er dus wel iets verschil.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mijn zus haar eerste twee zwangerschappen waren precies hetzelfde en beide waren jongens.
    Haar derde zwangerschap was heel anders en haar buik zag er ook anders uit dan bij haar vorige zwangerschappen, maar ook deze keer was het een jongen.

Ik merk wel wat verschil tussen mijn eerste en deze zwangerschap, maar we weten (nog) niet wat het dit keer wordt.

Zelf denk ik dat het echt niks zegt.

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    alle 3 de zwangerschappen zijn tot nu toe het zelfde, we hebben een dochter en een zoon. Dus denk dat het niet zo heel veel zegt

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 verschillende zwangerschappen en het zijn allebei meisjes
    (al droom ik soms dat de baby die nu in mijn buik zit er als een jongetje uitkomt :rolleyes:)

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Eerste heel sterk het gevoel dat het een jongetje werd.. was ook zo!

Nu onzettend misselijk geweest (eerste niet), dus dacht zal het misschien een meisje zijn? Toch zei mijn gevoel weer een jongen.. en dat is ook zo! Zegt dus niks!

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap

9. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Al mijn zwangerschappen waren hetzelfde, alleen met de zwangerschap steeds ietsje misselijker.
    Ik heb 3 jongens & 1 meisje :)
    Voorgevoel klopt bij mij van geen kant, haha!

10. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Mijn derde zwangerschap was volledig anders dan de andere twee zwangerschappen. Ik dacht daarom ook dat het nu een jongen was, maar het is toch echt weer een meisje geworden.

11. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Bij mij zat er wel verschil in jongens en meisjes zwamgerschappen. Bij mn meiden was ik heel erg misselijk en bij de jongens niet

12. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Bij mij zat er in het begin ook zeker verschil in qua zwangerschap.
    En we krijgen dit keer een meid en de vorige was een jongen.
    Mijn gevoel zei echt dat het een jongen was, Maar dat klopte dus niet.

13. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier een heel andere zwangerschap waardoor iedereen dacht dat het een meid zou worden maar, toch nog een jongen

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Twee dezelfde zwangerschappen en deze was helemaal anders. Het zijn alledrie jongens

15. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Mijn zwangerschappen waren totaal anders, maar wel 2 keer hetzelfde geslacht. Dus het zegt helemaal niks.

16. loki2013

loki2013 Lid

27 jul 2015
    20
    0
    1
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik wel beetje misselijk, maar ging redelije en was een jongen.
    Mijn tweede zwangerschap was ik veel vermoeider en misselijk ( heel veel overgeven) en is een meisje. Dus ja, heel verschillend.
    Ook mijn huid, bij jongen helemaal gaaf, maar bij meisje heel veel pukkels

17. loki2013

loki2013 Lid

27 jul 2015
    20
    0
    1
    Oh, en ja voorgevoel klopte ook. Wist bijna zeker toen de vk ook zei dat hartje 160 was. Was bij mn zoontje ook niet

18. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    Ik voel me ook echt heel anders zwanger dan hiervoor bij allebei mijn zoons. Had wel last van misselijkheid maar niet zoals nu. Moet ook veel spugen en heb weinig tot geen eetlust. Ben gewoon nieuwsgierig of er echt veel verschil zit tussen de verschillende zwangerschappen.

19. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Deze zwangerschap is qua gevoel heeeeel anders dan de vorige. En het zijn toch echt allebei meisjes. :p

20. loki2013

loki2013 Lid

27 jul 2015
    20
    0
    1
    Ja, precies. Dat verschil had ik dus ook @madelonnetje. Bij mijn jongen beduidend minder misselijk en zeker niet hoeven spugen. En bij mn meisje wel heel vaak spugen. Ben benieuwd. Laat je het nog weten wat het is?

Deel Deze Pagina