Geen rust in de kont

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mikarun, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Nu ondertussen 16 weken zwanger van ons tweede kindje en af en toe voel ik me zo rusteloos!
    De weken gaan in mijn beleving echt ontzettend snel. Er is ook veel gebeurd al vanaf het moment dat we een positieve test in handen hebben en er zitten nog een paar drukke weken aan te komen. Maar ondanks dat ik nog niet eens op de helft ben en zat tijd heb straks, voelt het wel alsof ik tijd te kort kom. Zo willen we bijvoorbeeld ons zoontje naar een grotere kamer verhuizen, maar het voelt echt als iets dat morgen af moet. Maar dat gaat natuurlijk echt niet lukken. Tijd genoeg om alles klaar te maken, maar in mijn hoofd ben ik te laat :rolleyes:

Ik herken dit totaal niet van mijn vorige zwangerschap. Toen mocht alles echt op het laatste moment en maakte ik me lang zo druk niet.

Het is vooral een beetje vroeg voor die schoonmaak woede en nesteldrang :p
    Wie had dit ook al zo vroeg? Of wanneer kreeg je het?

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja hoor ik herken dat. Maar bij de eerste had ik het ook en ik ben van mezelf ook al wel een beetje zo dus voor mij voelt het als normaal. Al zou ik sons wat chiller willen zijn en lekker relaxen...

3. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Heb ik ook!
    Sinds de termijnecho goed is niet meer weg gegaan ook :p
    Ben nu 32 weken, heb (bijna) alles Al keurig op schema af gekregen maar in mijn hoofd leef ik in een bouwval die nog zeker een half jaar de tijd nodig heeft om georganiseerd te krijgen hahaha.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb juist het tegenovergestelde....ben aartslui en roep steeds tegen lief: " Joh maak je niet zo druk...het is nog laaaaang geen oktober."
    Hoop dat ik nog een aanval van nesteldrang ga krijgen :oops:

5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik ben ook zo'n rusteloos typetje. Om rust te krijgen maak ik briefjes met een planning die ik ophang en kan afvinken of zet het op de maandkalender wanneer ik iets geregeld/gekocht moet hebben voor de baby of babykamer. Maar ik ben iets minder voorbereid dan bij m'n dochtertje. Maar bij een eerste moet je nog veel meer spullen regelen dan bij een tweede.

Deel Deze Pagina