Ik wil heel even klagen, het zit weer een keer niet mee zeg hier met die klote wc. Heb al heel vaak een verstopte wc boven gehad, zo erg dat ik beneden met een open plfaond heb gezeten, de stront letterlijk van me wc boven beneden uit me rooster kwam. En het hele plafond eruit moest en wat een lucht er dan uit komt, nou dat wil je niet weten. IN december hebben ze het toen gemaakt althans er was door het ontstoppingsbedrijf een gat in me leiding geboort dus dat gat hebben ze gemaakt. Toen dus nu 3 maanden lang is het geod gegaan tot van de week. het water borrelde alweer en vanmorgen ik even naar de wc trek ik door komt letterlijk weer al me water omhoog. Bah en nog eens bah, dus ontstoppingsservice nu gebeld. Man komt kijken, doet met zo ding even in en uti die je ook voor je gootsteen hebt en ja weer feest!! beneden (wc boven en beneden staat boven elkaar) komt uit me rooster weer al het water uitzetten!! Heel me plafond dus weer vies en is zo lekker met deze oude huizen allemaal houte balken dus die lucht blijft er heerlijk inzitten. Nu is hij dus boven met zo ding aan het ontstoppen en hij haalt de wc pot eraf en niet normaal het bruine poep water komt over me hele vloer zetten. En nog erger het komt boven omhoog dus de hele wc ligt vol met derrie van wc papier moet echt dikke vette vieze stink poep vermengt!! Me hele huis stinkt ik kan boven niet naar de wc beneden niet! de Buurvrouw haar leiding zit op de van ons aangesloten dus vanaf daar komt het ook nog eens!! En het lukt nog niet nu om op te lossen! DE woningbouw is nergens te bereiken, ik word er zeer verdrietig van. Ik wil gewoon fatsoenlijk straks kunnen bevallen op een schone wc, maar zal nu niet gaan! Het loopt niet weg al het vieze water en poep niet.. Ik zit met een vieze wc boven en beneden ik kan er echt niet meer tegen!! Nu moet gewoon weer de woningbouw komen weer heel me plafond eruit, boven zit iets niet goed beneden niet!! En vlot zijn ze niet! Ik wil gewoon rustig thuis kunnen bevallen met een SCHONE wc. Nu zijn ze nog bezig en ben bang dat straks niet lukt dat ik met me poepwater boven blijf zitten, nou boven ga je helemaal over je nek van de stank, ik kan echt totaal niet tegen die luchten, net al bijna overgegeven, en de lucht komt nu ook bendenen !!! Sorry sorry maar wou even me verhaal kwijt, vind het gewoon niet leuk en begin er bijna depri van te worden gewoon! kan wel uren janken en dat om een stomme wc.
jeetje zeg wat een verhaal! kan me heel erg goed voorstellen dat je er depri en verdrietig van word. en dan ook nog bijna uitgerekend ook. ik zou gewoon een klacht indienen, waarschijnlijk zitten er te smalle buizen op ofzo, hebben wij ook gehad in de vorige woning, maar lang niet zo erg als jouw verhaal/ (moest toch even stiekem lachen toen je schreef dat je buurvrouw zijne er ook aan vast zat., heb je haar stank er ook nog eens bij)
Ooooh jeetje..wat erg!! oh dat lijkt me echt vreselijk zeg, ik heb het eens op tv gezien en zat toen al kokhalzend te kijken...wat moet dat een hel voor je zijn! En dan hoogzwanger en elk moment kunnen bevallen!! Kun je niet alsnog afspreken in het ziekenhuis of in een kraamhotel terecht te kunnen?? Want dit kan natuurlijk niet zo!! He wat naar voor je meid!! Heel veel sterkte en begrijpelijk dat je er down van wordt!!
Ja, de poep van de buurvrouw hebben wij inderdaad. Maar ze zijn al 100 keer geweest, klagen al sinds dat we in dit huis wonen dat we een rioollucht ruiken, en nu deze man ziet het gelijk! de eerste buis boven in de wc is niet hoog genoeg en nog wat sluit niet goed af of iets. Nou het ontstoppen lukt niet. De wc boven is vanaf nu verboden terrein, zit maar weer 1 ding op dat ze met spoed me plafond eruit meoten komen halen, de wc buizen moeten vervangen en dan plafond er weer in en verven. Kortom gezellig min paar weken verder want spoed kunnen ze hier niet! Maar ik ben het nu helemaal zat, en flip echt bijna morgen in de ochtend ga ik gelijk bellen en zorgen dat het deze week allemaal gedaan moet worden! anders kunnen ze het bekijken met hun huur deze maand! vind echt vervelend gewoon
Jeey meid! Wat erg! Inderdaad eisen dat ze direct komen om de boel te fixen aangezien jij op knappen staat! Zou er ook flink kwaad (zeg maar rustig woest!) om worden. Sterkte ermee!
Ik zou niet bellen maar er naartoe gaan en daar zo flink tekeer gaan en gaan huilen met een dikke buik. Echt niet normaal Onze "woningbouw" komt gelijk of dezelfde dag of de dag erna ( sinds we hier nu wonen).
Wat vreselijk meid. Kan me goed voorstellen dat je er nu wel genoeg van hebt, helemaal nu je op de laatste dagen loopt. Ik zou me nu niet meer inhouden bij de woningbouwstichting als ik jou was, gooi maar gewoon al je opgekropte frustraties eruit, misschien dat ze dan een keer luisteren en het goed oplossen. Dit kan zo toch niet langer? Sterkte meid. Hopelijk is het allemaal snel opgelost.,
ja morgen ga ik bellen. Erheen red ik helaas niet met het lopen en heb geen rijbewijs. Maar ik ga bellen en hopelijk luisteren ze, vorige keer ben ik ook al flink tekeer gegaan maar nu gaat het erg worden want ik wil gewoon een schone plee en fatsoenlijk kunnen bevallen. Wel voor het eerst heeft die gast nu alles schoongemaakt boven met zijn eigen dettol flesje dus dat vond ik voor het eerst een keer service zeg. Hopelijk maken ze het snel, anders word ik denk ik heel woest en verdrietig.
Klinkt als mijn woningbouw...die vond dat we maar een natte handdoek over de putjes moesten doen als het regende zodat we de riool lucht niet roken elke keer als er een bui viel. Maar we hebben toen ook door gedramt en gedaan en na 6 maanden lang elke maand klagen (en je wil idd niet weten wat voor stank...en dan was het bij ons nog alleen maar de lucht en niet het vocht wat er uit de douche put kwam) kwamen ze dan EINDELIJK eens de douche uit 1960 vervangen Had nml nog zon graniet vloer en bleek niet eens een zwanehals te hebben daar! Vind je het gek dat we ons huis uit vluchten als er een bui valt dan! Maar jou verhaal is werkelijk helemaal toppunt zeg. Echt met je zwangere buik daar gaan bivakeren. Zeg maar dat je thuis niet naar de wc kan en sowieso niet kan verblijven door de stank waar je van over je nek gaat. En dus kom je daar maar naar de wc gaan en eventueel knappen. Kijken of ze dan eens snel worden. Kom op zeg, stelletje idioten!
Ik hoop dat de woningbouw wat voor je kan doen. Echt heel erg vervelend. Ik zou zeggen anders een andere woning eisen, want gezond is het voor jou & je aankomende kindje en je man/vriend ook niet. Maarja met bijna 38 weken zwangerschap verhuizen is ook geen pretje. Ik hoop voor je dat alles goed komt, ik leef met je mee! Succes!
nou pfff heb gebeld, er komt vandaag iemand langs hoelaat weten ze niet! Zo lekker vervelende woningbouw hier. Maar ze bellen voor ze langs kom,heb gezegd dat ik op knappen sta dus dat ze moeten opschieten. Vannacht zeer slecht geslapen normaal gebuik ik in de nacht de wc boven moet bijna elk uur plassen, en nu elk uur met me slaperige kop me trap op en af. En dit is geen fijen trap zeer stijl en smalle treden. Dus erg vervelend. En beneden stinkt het nu niet normaal. Op me plafond ligt natuurlijk vanaf boven een hele laag water nou ik weet het nog vand e vorige keer heel het plafond eruit en ik hing boven de bak te kotsen van de stank BAH. Nu even afwachten dan maar heb ik voor de middag nog niks gehoord ga ik weer bellen. Vervelende woningbouw !
tegenwoordig kunnen ze helemaal geen tijd meer noemen, en bij een woningbouw al helemaal niet. heel erg vervelend allemaal. kan me voorstellen dat je er van moet overgeven, zou ik ook wel hebben denk ik. hopen dat ze er een beetje haast achter zetten,want je kindje kan nu ook elk moment komen.
Schakel als je een rechtsbijstandverzekering hebt die in om ze eens een briefje te schrijven. Werken ze niet mee, kun je aan hun vragen welke stappen je kunt ondernemen. Als huurder heb je het recht op normaal woongenot. Dit valt er echt niet onder.... Sterkte. PS. Geen verzekering, het juridisch loket vragen.
een tip je kun bij de huur commisie een tijdelijke huursverlaging vragen dit is meerstal de helf van de huur de huurcommisie geeft dit door aan de woning stichting. moet je kijken hoe snel ze dan zijn.
Om nog maar te zwijgen over het gevaar dat je kindje dadelijk loopt qua gezondheid. Die stank en al die vieze bacterien... Ik hoop echt dat het snel opgelost word, Wonders2... Ik hoef nog maar 10 dagen en ik kan me je gevoel zooooo goed voorstellen... Zijn ze inmiddels al geweest?