Resetten met Primolut

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EHV1974, 16 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EHV1974

    EHV1974 Lid

    16 jan 2006
    24
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een aparte vraag. Ik lees van alles over Primolut bij vruchtbaarheidsbehandelingen en uitblijvende menstruaties, maar is er ook iemand die Primolut voorgeschreven heeft gekregen bij een almaar voortdurende menstruatie? Ik ben sinds 2e Kerstdag ongesteld (oh joy) en maar eens naar de huisarts gegaan. Eind okt 2005 ben ik overigens met de Nuvaring gestopt omdat we een kindje willen. De huisarts herkende het probleem niet maar schreef die hormoonkuur voor om de boel, zoals hij zei, te resetten.

    Nou is mijn vraag: wat wordt er allemaal gereset?? Want mijn cyclus was, ook direct na het stoppen met de Nuvaring, erg regelmatig. Wat ik natuurlijk graag wil weten: welke dag tel ik met die Primolut-kuur nou als eerste van de laatste menstruatie, zodat ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong is?

    't Is meteen een heel verhaal ;) en ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met die Primolut en er een antwoord op heeft....

    Allemaal veel succes met de spannende plannen!
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Allereerst welkom op dit forum, laat je hier de informatie kunnen vinden die je nodig hebt. Ik heb geen ervaring met Primolut sorry
     

Deel Deze Pagina