Hallo allemaal, ik lees al een tijd mee en na lang wikken en wegen heb ik besloten me aan te melden. Het leek deze maand als of ik een mogelijke innesteling had. Op dag 18 van mijn cyclus had ik bij het afvegen na een toiletbezoek doorzichtig slijm met rode draadjes er in. Op dag 19 en 20 was het ook zo maar dan met bruin oud bloed. Nu op dag 21 heb ik toch wel een maandverbandje nodig. Het is rood/oranje dik bloed met stolsels. Ik ga er van uit dat het mis is gegaan en dat het afgebroken is. De cyclus hiervoor had ik ook op dag 18 slijm met bloed draadjes. Ook was het een normale lengte van 28 dagen. Wederom de hoop op een wonder in mijn buik. Voor mij ligt het wat gevoelig omdat ik sinds mijn 15e erg veel last heb gehad van vaginale schimmel. Dit heeft de boel daar beneden dus danig aangetast dat sex niet meer mogelijk was zonder pijn. Ik heb meerdere onderzoeken gehad en nooit was er iets te zien. Ik voelde me erg onbegrepen en vooral niet serieus genomen. Op het moment ben ik helemaal van deze lastige kwaal af. En pas sinds een half jaar is bijna pijnloos vrijen mogelijk. Maar nog steeds heb ik het gevoel dat er iets niet in orde is en dat mijn lichaam mij in de steek laat. Ik weet niet of iemand iets met mijn verhaal kan. Maar ik kan mijn verhaal nergens anders kwijt en durf ook niet meer zo goed met vragen richting de huisarts, want die ziet me weer aankomen. Ik hoop hier mijn uitlaat klep te vinden. De tijd zal het in ieder geval leren.