Nee joh, dat meen je niet! Dat had ik ook niet verwacht hoor.. gezien je klachten.. Nou, je bent nog niet ongie, dus er is is nog hoop toch..? Ik blijf duimen.. Ohw vervelend van de test..duurde al zo lang.. maar goed tenminste krijg je m alsnog.. Idd ook ff doen dan.. lastig meis.. Ben je vaker overtijd geweest? Ja.. erg lastig..En t gaat zeker doorzetten, zo gaat t bij mij altijd.. 3 dagen van tevoren al bruin/bloed verlies en dan barst t ineens los.. Haha.. Ben vandaag tarwekiemolie gaan kopen. Ik lees er goede verhalen over...Is toch erg.. ga nu van alles lopen proberen.. Ik wil gewoon nog niet naar de ha..! Jaaa.. had m'n laptop een paar dagen laten drogen.. en hij doet t nog.. Helemaal happy.. Nee zit ik zeker niet op te wachten zeg!.. Maar het ergste zou eigenlijk zijn, dat ik mijn schoolwerk kwijt had kunnen zijn!.. Ik drink niet meer bij m'n laptop hoor!! hahah.. En altijd m'n meisje waarschuwen hè.. niet bij de laptop drinken, anders kan het eroverheen vallen. En wie overkomt het?
Ja ik blijf nog wel hoop houden En toen ik last van dat slijm had heb ik wel geklust, dacht mocht het wel mijn ei zijn dan maak ik er in ieder geval gebruik van haha. Nee ben nog nooit zo overtijd geweest en ook niet met al die klachten... Wel jammer dat het doorgaat zetten Ik snap wel waarom je de ha zo lang mogelijk uit wilt stellen. Wat doet die tarwekiemolie dan?? Ik ken het verder niet. Ja zal je net zien haha.... Dat is vaak als je je kind ergens voor waarschuwt Maar dat had denk ik idd het ergste geweest, dan had je weer opnieuw kunnen beginnen :-O Gelukkig is dat niet gebeurd
Hahah, ja toch.. het zekere voor het onzekere nemen! Ok ok... nou gewoon even afwachten dus. (alsof je niet lang genoeg wacht) Ben echt benieuwd hoor.. Ons lichaam is echt onvoorspelbaar soms.. Ik was wel eens een week overtijd.. maar toen bleek ik achteraf een laat eitje gehad te hebben.. Jaa tis doorgezet.. mega buikpijn ook! Maar goed.. het is niet anders.. Ja, tarwekiemolie schijnt goed te zijn voor de doorbloeding in de bm en zorgt voor een dikker slijmvlies, wat weer zorgt voor een betere innestelling ofsow.. hahah... Ik heb zelf namelijk het gevoel dat het daar regelmatig mis gaat bij mij. (gewoon een gevoel hoor) Denk ga het gewoon eens proberen, kan geen kwaad toch. Schijnt ook goed te zijn voor heel veel andere dingetjes... Doe jij nog iets 'speciaals' om meer kans te maken?
Heel vervelend vind ik een vrouwenlichaam af en toe haha... Dat wachten vind ik wel het vervelendst.... En omdat het bij mijn zoontje zo snel raak was, is dit wel extra lang wachten voor mijn gevoel, voel dan ook dat mijn lichaam gefaald heeft. Vind je die krampen dan nu niet heftiger aanvoelen op een of andere manier, alsof de teleurstelling extra schepje op de krampen doet. Dat kan dan geen kwaad, helemaal omdat het een natuurlijk iets is. Nee doe niet echt iets extra's, probeer foliumzuur te slikken, maar vergeet dat nog wel eens. En let deels op mijn eten. Drink geen alcohol meer en RedBull alleen als ik ongi ben. En jij verder nog andere dingen?
Vertel mij wat! Heel vervelend!.. En inderdaad dat wachten.. pfff.. Hoort dat ook bij het vrouw zijn? Ongeduldigheid!!.. Haha.. Hoe lang heb je er bij je zoontje over gedaan? Ik 8 maanden.., maar was er toen niet zo mee bezig. Kwam zelf een beetje onverwachts. En je moet het niet zien alsof je lichaam heeft gefaald meis...Je hebt gewoon wat langer de tijd nodig Jaaa echt.. extra schepje bovenop! En ook nog eens in een k*t stemming.. Bleh.. heb ik normaal niet zo een last van .. maar loop al sinds gisteren dwars te zijn!! Lijk wel een klein kind Uhm..hier ook foliumzuur en visolie. Maar vergeet het echt vaak hoor! Eerst ook multivitaminen.. maar ben weer bang dat ik dan teveel foliumzuur binnenkrijg ofsow.. (weet niet of dat kwaad kan)... Verder eigenlijk niet.. ja idd drink ook geen alcohol. Ik sport ook gewoon door.. alleen soms durf in niet zo goed.. vooral na de ovulatie.. hahahah...
Toen was het 2 sept spiraal eruit, 17 okt miskraam en 15 nov positieve test in mijn handen. Dat was eigenlijk toeval, was bij de kaakchirurg geweest en wilde zeker weten of ik brufen kon nemen. Binnen een halve minuut stond er zwanger. Ik was ook echt verbaasd. Toen was ik er ook veel minder mee bezig. Dronk toen ook vanaf eerste moment geen alcohol maar verder niet. Mijn vriend drinkt ook geen alcohol tot ik zwanger ben. Hebben we toen ook gedaan, alleen was het toen snel raak hahaha.... Dat heb ik nu ook ineens als ik ongi ben of moet worden. Kan an heel onredelijk zijn. Ik weet dat van mezelf, maar zal het niet proberen tegen te gaan haha. Ach soms moet dat wel even kunnen toch? Dat is het voorrecht van een vrouw zijn haha Ik weet ook niet of dat kwaad kan als je daar te veel van binnen krijgt. Ik ben ook echt drama met dat soort dingen slikken haha.... Visolie doe je ook gewoon pillen??
Wow.. dat is idd snel!.. Fijn hoor... Ja, snap wel dat het dan tegenvalt als het nu weer langer duurt. Tja, moet inderdaad kunnen hoor... Alleen word ik thuis niet altijd goed begrepen, hahahaha... Voel me trouwens ook nog een beetje ziek worden...dus t zit helemaal niet zo lekker bij me.. Maar ja.. er zijn ergere dingen op de wereld!! .. Deze maand valt m'n eitje op of rond m'n verjaardag.. FEEST!! Hahaha Echt een ramp hoor.. pillen slikken...vergeet t echt te vaak. Terwijl ik m'n kind elke ochtend multivitaminen en vitamine d geef.. vergeet ik vrijwel nooit.. Hahah... Ja die visolie zijn ook van die capsules...
Ik blijf maar gewoon duimen en hopen, meer kunnen we helaas niet doen. Dat zou wel een heel leuk verjaardagscadeau zijn :-D Dat word in ieder geval klussen op je verjaardag hihi.... Ik ook, vroeger al met de pil. Vergat het zo vaak, echt een wonder dat ik niet zwanger ben geworden toen haha.... Heb je wel eens laten pendelen??
Ja, klopt meer kunnen we niet doen.. Hahhaha.. jaaa.. hij heeft geen keus...! Hahahah, nou gek genoeg vergat de pil bijna nooit... Maar nu blijkbaar geen 1 nodig.. mijn lichaam is toch al tegen conceptie.. Uhm, ja.. ik heb 2 keer laten pendelen.. 1 keer kwam uit okt 2012 jongen.. 1 keer mei 2013, jongen.. en heb een via geomantie.. laten kijken en daar kwam uit posi test of bevallen teken leeuw juli/aug meisje. Positest gaat hier dus niet meer op... Twijfel of ik nou nog een een pendel had laten doen. Bewaar m'n berichten nooit.. denk dat ik alles kan onthouden.. hahahah .. En jij?
Hahaha, je lichaam is niet tegen conceptie Die houdt het alleen wat spannender zullen we maar zeggen haha... Ik had precies dezelfde geomantie. Dat kan dus in houden dat deze maand wel zwanger ben/word. Een vriendin van mij kan het ook en die zei ook dec/Jan zwanger van een meisje. Pendelen ook 1x gedaan die zei april positieve test, maar weet al dat dat niet zou kloppen, want wij doen een stop van begin maart tot en met eind april. Ik wil namelijk geen feestdag kind.
Hahhaha, nou laat m'n lichaam daar lekker mee ophouden... Genoeg spanning als je het mij vraagt! Ohw ok ok.. spannend! Ja, je moet je er niet teveel aan vastpinnen hè.. Ik denk dat het eerder toeval is... Maar ja, je wie zal het zeggen! Hahaha geen feestdagkind! Waarom niet dan? Ik lees regelmatig dat mensen zich daar druk over maken.. maar snap het niet zo goed. Nu moet iedereen het lekker zelf weten hoor... Ieder z'n ding.. Ben zelf vlak voor de feestdagen jarig en het is echt supergezellig! ..
Hahha, omg.. zit al de hele ochtend tot nu op zw pagina.. nog geen ene vinger uitgestoken.. Ja naar m'n toetsen..! Haha Binnen een uurtje mn meissie alweer halen.. Waar gaat de tijd heen ..
Nee, dat ga ik ook zeker niet doen. Het blijft een gok en de natuur doet wat ie zelf wilt. Maar ga wel heel hard lachen als het klopt hahaha.... Mijn nichtje is op 5 dec. jarig en merk dat het altijd lastig blijft. En mijn vriend zijn andere zoontje (die hij niet meer ziet door haar) en sinds vorig jaar een achterneefje zijn jarig op 2de kerstdag. Het is wel heel gezellig, maar wel heel lastig met vieren. Heb liever een dag ergens tussendoor haha. Mag van mij wel ergens in dec. alleen heb je dat helaas ook niet echt voor het zeggen Erg he, moest hier in huis het een en ander doen, maar ook niet echt iets van gekomen.... Maar mijn mannetje is ook ziek, dus ligt de hele tijd tegen me aan en wilt veel knuffelen. Dat gaat dan wel even voor op het huishouden (ook omdat ie het niet vaak keer wilt en mama het wel lekker vind haha)
Ik lees net dat je testen negatief zijn talithatje. Wat rot zeg en dan ook nog eens niet je ongi... Ik heb trouwens mijn naam laten veranderen omdat iemand die ik ken hier ook op schijnt te zitten ben ik achter gekomen dus vandaar. Niemand weet dat we bezig zijn met de 2e. Ik heb 2 dagen flink bloedverlies gehad(2 dagen is na het verwijderen van mijn spiraal normaal) en dat is zaterdag gestopt. Nu had ik gister wat bij het afvegen en ben met een wc papier een stukje naar binnen gegaan en merkte dat ik nog bloede, had ook een beetje krampen. Nu heb ik nog steeds last van beetje bloedverlies en weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet denken. Ik wacht ff af tot het eind van de week en als het niet is gestopt dan ga ik naar de ha. Ik heb nog niet geklust dus daar kan het niet mee te maken hebben.
Hoe ben je daar achter gekomen?? Ik denk daar ook wel eens aan, bang dat ik iemand tegen kom die ik ken. Maar volgens mij komt hier niemand die ik ken. Ook omdat ik bijna zeker weet dat we gezeur en gezeik gaan krijgen omdat we voor een tweede gaan. Ja dat was erg balen, ik weet het ook even echt niet meer. Ik wacht het nog maar af en dan met een week ofzo weer een test. Ik weet ook niet echt wat ik van die symptomen moet denken. Dat wachten vind ik zo ellendig. Dat is ook apart, dat het eerst gestopt was en dat je daarna ineens weer een bloeding hebt. Is je bloeding nu hevig of valt dat wel mee??
Ik had het opgezocht en zo kwam ik erachter dat je door de beheerder je naam kon laten veranderen. Ik heb een mailtje gestuurd en daarin het uitgelegd. Ik bloed niet hevig maar het is alleen bij afvegen en heb lichte kramp. Ik heb alleen als ik met een wc papiertje naar binnen ga komt er rood slijm mee. Ik weet nu helemaal niet wat ik ervan moet denken omdat je ook hoort over zwanger zijn en toch ongi of bloed verlies hebben...
Ik zou niet weten hoe diegene zich hier zou noemen dan. Ach en anders nu al de vooroordelen en gezeur haha. Het blijft lastig een vrouwen lichaam. Maar wel vaag dat het maar zo weinig is. Misschien een topic openen om te kijken of andere meiden weten wat het kan zijn....
Ik had een topic geopend maar niemand heeft gereageerd. Ik had het ook op het NOD forum gezet maar ook geen reactie helaas...