Nee ik las het ik had er 1 gestuurde dacht dan kom je weer op de eerste pagina, misschien dat er iemand reageert hihi Schiet ook niet zo heel veel mee op, helaas. Hopelijk stopt het snel of krijg je duidelijkere antwoorden, en anders naar de ha :-S
Hey there.. ben ik weer... Van het feestdagkind.. begrijp het ergens wel (maar ook weer niet) Hahaha.. Nee gekkigheid.. begin het te begrijpen.. het is net als 2 mensen uit de familie op dezelde dag jarig zijn.. ! Hebben wij nogal last van.. of heel dicht op elkaar...Pfff.. Dus je hebt lekker met je mannetje geknuffeld..,hihi. Voelt tie zich alweer wat beter? En heb je uiteindelijk nog wat aan je huishouden gedaan? @hier .. ik voel me echt niet zo super vandaag.. behalve dat ik ongie ben (en niet zo een beetje ook ) voel ik me ook nog grieperig.. Bah! En moet nog zoveel doen... Maar goed... Hoe is het met jou? Nog een beetje uit te houden die onzekerheid? Wanneer denk je weer te gaan testen? Ik zit trouwens te denken...vind het harstikke leuk om met je te kletsen, maar het ligt zo open en bloot... Af en toe reageren op een berichtje is toch iets anders .. Nu krijg je een heel verhaal...Dus.. we kunnen via privéberichten gaan kwekken.. of het besloten maken..(niet dat ik weet hoe dat moet) En mss weet je nog anderen die willen kwekken.. Nou ja, kijk maar of je er wat voor voelt hoor.. hoeft niet natuurlijk..
Haha ja zag het dank je maar schiet er idd niet echt veel mee op. Het lijkt wel alsof ik de enige ben wat ik me niet kan voorstellen. Ik had ook ff op internet gekeken en daar hadden ze het over een bbz en daar word ik ook iet vrolijker van...
Nee daar word je inderdaad niet veel vrolijker van. Kan je niet wat eerder je ha bellen. De situatie een beetje uitleggen en zeggen dat je je zorgen maakt. Met dat soort dingen kan je er dan maar beter te vroeg dan te laat bij zijn. Duimen dat dat het niet is :-O
Ja ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen. Ik vraag me nu ook wel af of het geen innesteling zou kunnen zijn maar goed dacht dat ik ongi was geworden en heb daarna niet meer getest. Misschien eerst maar nog een testje doen, maar mocht dat niet zo zijn dan is het ook zo zonde van het geld. Allemaal twijfels waar ik niet vrolijker van word...Als uit de test blijkt dat ik toch niet zwanger ben en het er allemaal bij hoort dan ben ik bang dat ik dan erg teleurgesteld zal zijn dus ja weet gewoon ff niet wat te doen. Ik denk dat ik het ff met mijn vriend er over ga hebben die is als het goed is morgen ff thuis...
Die onzekerheid en stress is ook niet goed voor je. Het is altijd moeilijk om te weten waar je goed aan doet... Snap je echt dat je er tegen op ziet om evt een negatieve test te zien. Maar dat haalt je misschien wel uit de twijfels. Anders toch eerst even overleggen met de ha. Als ik mijn verhaal zo doorlees word je ook niet veel wijzer van mijn bericht Sorry! Kan je je vriend niet bereiken?? Maar ja dit is wel iets waar je het even rustig over moet hebben en rustig uitleggen.....
Ik heb vanmorgen toch de ha maar gebeld want nu had ik bij het plassen ook bloed. Ze zou me tegen het einde van de ochtend terug bellen dus ik reken net als de vorige keer op half 1 of later haha. Was ook echt misselijk vanmorgen maar ja mijn lichaam kan me nu echt goed voor de gek houden dus ik reken nergens op. Wil alleen zekerheid hebben nu. Ik denk dat de ha me doorverwijst naar de gyn wou ze de vorige keer ook omdat ik niet ongi werd maar 1 dag na telefonisch consult werd ik het wel. Dacht toen dat ik overtijd was alleen was mijn ei blijkbaar later.
Ik ga duimen voor je dat ze je eerder terug bellen. En dat hij/zij al antwoorden voor je hebt of dat je inderdaad doorverwezen kan worden. Kan toch ook een voorteken zijn dat je misselijk bent, maar idd een vrouwen lichaam is soms heel verraderlijk. Wanneer is je vriend thuis?? Ik word ook zo gek van mezelf.... Mijn zuur wordt steeds erger, overdag zin om in de avond te klussen, maar in de avond het zo zuur hebben dat ik er niet aan moet denken om te gaan klussen. Hele nacht slecht slapen door het zuur. Ben heel snel misselijk, krampen in mijn buik, die topic over dat niezen had ik gister ook. Schrok er zelf van, wat een naar gevoel is dat zeg. Ik weet ook niet wanneer het verstandig is om weer een test er tegen aan te gooien....
Ik heb vanmorgen de dokter gesproken en die zei dat het 2 dingen konden zijn. 1 Of het is een innesteling 2 Of het is een vmk. Ik moest tot maandag afwachten en dan zou het bloeden gestopt moeten zijn en dan moet ik alsnog een test doen. Is deze negatief dan is het nr 2 een vmk dus geweest. Hoelang geleden heb jij getest dan? Nog steeds geen ongi tekenen?? Het lijkt me idd niet fijn met dat niezen nee bah moet er niet aan denken en ook niet dat zuur. Ze zeggen dat het hcg met iedere 2 dagen verhoogt dus. Mijn vriend is vanmorgen thuis gekomen en gaat vanavond weer weg. Hij was er al toen de ha belde. Hij schok er ook van...
Jeetje wat een spannende tijd zeg! Dat word een lang weekend voor je :-O Ik ga nog verder met duimen, en hoop echt voor je dat het maandag goed is en je een positieve test in handen hebt. Ik kan me goed voorstellen dat hij er van geschrokken is, het is ook niet niets. Nee helemaal geen ongi tekenen. Ik weet ook niet welke datum ik aan moet houden, omdat ik die vage bloeding heb gehad. Ik heb 5 dagen geleden een test gedaan en die was negatief. Dat zuur is denk ik wel het ergste, het is heel aanwezig gedurende de dag.
Als ik jou was zou ik ook even de ha bellen misschien dat die een bloedtest kan doen. Is wel vaag dat je nog niet ongi bent. Mij werd de vorige keer gevraagd of ik me zwanger voelde. Gelukkig ben ik niet alleen in het weekend en dan gaan die altijd wel snel bij ons. Je kan dan samen dingen doen dus...Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Had me erbij neergelegd dat ik niet zwanger zou zijn en nu moet ik weer afwachten en weet echt niet wanneer ik mijn ei zou moeten hebben.
Dat is inderdaad wel prettig, dan gaat het een stuk sneller. Ik hoop dat je het het weekend een klein beetje van je af kan zetten. Dat is wel vervelend, dat je weer terug die onzekerheid in gaat en toch weer een beetje hoop krijgt. En dat gevoel kan je niets aan doen. Ik heb toen 2v5 van het Kruidvat gedaan, heb nu nog een early test liggen van predictor, die is vandaag binnen gekomen. Ik dacht ik wacht daar nog wel een week mee, maar nu die eindelijk binnen is vind ik het toch wel moeilijk. Ik weet ook niet of het verstandig is om nu te testen. Heb ook niet zo'n zin in weer die teleurstelling.
Ik had niet kunnen wachten meer. Het is ook een teleurstelling maar als je niet zwanger bent zou je ongi moeten worden toch tenminste als je een regelmatige cyclus hebt. Als het meer als een week geleden is dat je getest hebt moet die nu echt wel posi zijn als je zwanger bent lijkt me. Anders toch even contact opnemen met de ha.
Ik vind het nu ook erg moeilijk, helemaal nu ik die test hier heb liggen. Ik zit vanaf gisteravond weer in een lekkere rollercoaster van emoties. Daardoor ook met hoofdpijn op gestaan. Heb het gevoel dat ik in een putje terecht kom Hoe is het met jou??
Met mij is het gewoon echt k*t nu. Het lijkt of ik erger ben gaan bloeden maar weet het niet zeker. Had ergens gelezen dat als je staat/loopt het bloed naar beneden komt. Wel logisch natuurlijk maar weet daardoor nu niet of ik erger ben gaan bloeden. Ik doe hier maar snel ff schoonmaken en dan vanmiddag ff lekker rust voor mij als m'n meisje op bed ligt. Dan kijken of het minder is. Ik zit me nu al te bedenken of ik dingen mag hebben of niet. Ik wou met kerst tiramisu maken maar ja ik weet niet of ik dat dan mag hebben. Kan me voorstellen dat je nu in en rollercoaster zit. Doe gewoon een test dan heb je misschien wat meer rust voor jezelf.. Ik duim nog steeds voor je dat het voor jou wel raak is en natuurlijk goed gaat...
Ik ben sowieso wel redelijk bezig met het opletten wat wel en niet te eten of te drinken... Ik heb evt een recept voor tiramisu zonder koffie en alcohol Ik kan me voorstellen dat je er heel onzeker van word. Maar is het bloeden heel veel erger, of ietsje? Ik blijf voor jou ook duimen
Het bloeden lijkt nu weer minder te zijn. Het lijkt meer oud bloed nu. Heb vanmiddag niks meer gedaan want had visite dus lekker gezeten. Ik hoop wel dat het snel stopt anders bel ik de vk op om te kijken wat zij zegt. Over die tiramisu gaat het niet zozeer om koffie en alcohol maar om de rauwe eieren. En anders dan maak ik iets anders...
Ik hoop het ook echt voor je! Heel vervelend die spanning zeg pffff... Ik hoop dat je je een beetje kan afleiden het weekend en dat het weekend heel snel voorbij is. In mijn tiramisu gaan ook geen rauwe eieren, is dus helemaal veilig om te eten
Oke recepten zijn altijd welkom... Ik hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond maar vroeg naar bed, morgen komt mijn vriend thuis en dan hebben we lekker weekend. Het weekend gaat altijd snel hier bij ons dus ja. Heb alleen heel sterk het vermoeden dat ik maandag echt dik negatief test. Hoop dan wel dat het bloeden gestopt is...We wachten af kunnen helaas toch niks anders doen...
Ik denk, hoe moeilijk ook, je je moet voorbereiden op een negatieve test, an kan het alleen maar mee vallen. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Vroeg naar bed, dan is het ook weer vroeg ochtend :-D Ik zal je vanavond of morgen even dat recept in een pb sturen