Emotioneel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Malika1989, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Zijn er nog meer dames zo emotioneel, dat ze echt om alles kunnen huilen?

Het feit dat ik eraan denk dat ik binnen paar weken moeder wordt, krijg al tranen.. en dan kan ik de hele dag door huilen. :)

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

JA!!! Hier moet ik ook om elke poep of scheet huilen! Had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet...;)

Ik hoop dat dat wel weer over gaat na de bevalling.:)

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hihi ik heb het andersom, ik schiet om niets in de slappe lach, moet dan ook rennen naar de wc zodat ik niet in mijn broek pies en rustig kan worden..

4. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb de radio aanstaan, en er is een zoontje geboren somewhere en mensen/familie feliciteren dmv een berichtje.. nou, ik kreeg tranen want over paar weken zal ik ook zulke felicitaties ontvangen. Niet via de radio hoor.. haha

5. Ansji

Ansji Niet meer actief

Hahaha, die versie van emoties lijkt me op dit moment heerlijk sweetL! Dat huilen is echt helemaal niks.

6. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Bij de eerste had ik dat in de vorm van dingen die mislukten, zoals b.v een spiegelei wat kapot ging.. Ik stond tranen met tuiten te huilen, zo erg vond ik het. Bij de tweede waren het de emotionele beelden/liedjes waar ik van ging huilen. Van een simpele reclame tot overlijden/huwelijk/geboorte op tv tot een liedje op de radio.

Bij beiden ging ik snel huilen omdat ik me niet goed voelde, moe was of chagrijnig. Vond mezelf op zulke momenten ook zo zielig! Wat ik vooral apart vond is dat het zo ineens opkwam, ineens waren de tranen er. Normaal als ik moet huilen dan duurt dat even, als ik zwanger ben komen de tranen eerder dan ik het door heb.. Pff hormonen ;)

7. samaa

samaa Niet meer actief

Wacht maar tot je bevallen bent... De beroemde kraamtranen :D;)
    ik moest gisteren al huilen bij de dvd over dunstan babytaal :)

8. Ansji

Ansji Niet meer actief

Joepie...

9. Angeltje78

29 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh dan moeten jullie dat liedje van Niels Geusenbroek s horen. Dat is voor mij een tranen trekker. T heet " Take you time girl" of zoiets ;) Echt zo n mooie tekst

10. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Emotioneel wel wat sneller dan normaal, maar vooral mega snel geïrriteerd. En ik ben echt heel onrustig! Ik denk steeds aan van alles wat er de komende maanden nog gedaan moet worden (en het is niet eens mijn eerste dus we hebben al veel spullen / alles is kindvriendelijk etc) maar nog die onrust. Liefst alles meteen vandaag klaar haha.

Deel Deze Pagina