Hallo iedereen, Ik ben meisje van 19 jaar, ik ben maandag gecuretteerd en heb gelukkig niet veel bloed verlies maar wel veel pijn. Ik heb dit met de 7 weken echo te horen gekregen dat vruchtzakje niet verder is gegroeid dan 5 weken. Ik was de eerste week (vorige week tot afgelopen maandag) heel erg verdrietig, nu is dat minder omdat mijn vriend en ik het graag willen proberen na dat alles gebloed is. Maar is dat normaal dat ik nu minder emotioneel ben?? Ik heb nog wel dat ik er veel aan denk maar kan er niet echt meer om huilen. Iemand ervaring? Gr Natas
Bij mij ging het ook wat beter na de curretage, toen had ik het gevoel dat ik 'verder' kon, maar er is geen goed of fout in deze.. Zolang de manier waar jij er mee om gaat goed voor je voelt, is het ook goed. Je hebt nu verschillende topics lopen over dit onderwerp, is het voor jezelf niet wat overzichtelijker om het er bij één te houden?
Ja ik wilde die andere wissen want er werd heel veel gekeken maar niet op gereageert.. ja ik heb nu ook inderdaad het gevoel dat verder kan omdat ik nu weet dat het helemaal "over" is