Hayyy Ik heb ben 4 maanden geleden bevallen van een mooi en lief jongetje jack. Maar wil graag met 6 maanden ongeveer beginnen voor een 2e kindje. Ik weet vele zeggen dat het slecht is en moeilijk tuurlijk zal het moeilijk worden maar ik vind gewoon twee kinderen hebben is altijd moeilijk ook al is er een ander verschil in leeftijden. Ik slik nu nog de pil tot eind september en dan ga ik stoppen. Ik wil graag ervaringen horen bij mensen die dit ook geplant hadden en hoe dat verlopen is. En wanneer kan ik het beste beginnen met foliumzuur te slikken.?? Ik ben zelf nog jong maar laat je van de leeftijd niet afschrikken ik ben volwassener dan je denkt.. Groetjes
Meestal zeggen ze 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Maar als je er zelf denk klaar voor te zijn, zou ik me daardoor niet laten tegenhouden. Foliumzuur slik je volgens mij, gelijk vanaf dat je stopt met de pil tot 3 maanden zwangerschap. Succes!
Als jullie als gezin er klaar voor zijn... wat doet de mening van een ander er dan toe? Ga voor.wat jullie gelukkig maakt !
Als jullie dat graag willen lekker doen! Mijn kinderen schelen 1,5 jaar, ik was dus na 10 maanden weer zwanger geraakt. Sommige momenten zijn wat lastig maar er zijn ook genoeg voordelen te bedenken. Zo hoeft mijn zoontje nog niet naar school en hoef ik dus niet 4x op en neer, hij slaapt nog smiddags en ze zullen redelijk tegelijk opgroeien. En ik heb geen haast omdat mijn zoontje nog geen dagbesteding heeft dus kan alles plannen en doen wanneer ik dat wil. Tot nu toe valt het me ook reuze mee 2 kleintjes, op de 1 of andere manier kom je toch de dag door en gebeurd alles wat moet gebeuren.
Hier ervaring .. Nog iets sneller zelfs ( zie onderschrift) Ik vind het heerlijk , natuurlijk heb je soms even zware momenten. Maar voornamelijk geniet ik er erg van.. Je zit echt een beetje in het baby/dreumes ritme met slaapjes etc, dus dat is echt prima te doen. Ze zijn hier nu 20 maanden en 8 maanden , en echt samenspelen doen ze vanaf een maand of 6 hier ( toen ging de jongste actiever mee doen) nu kan hij zitten en is het helemaal dolle pret. Qua zwangerschap zo snel er achteraan heb ik het niet echt zwaarder ervaren , iets meer moe.. Maar dat is logisch. Maarja hier dus een positieve ervaring! Nr 3 is op komst en daar zit weer ongeveer een gelijke leeftijd tussen, je zult begrijpen dat ik deze keuze nooit had gemaakt als het tegen was gevallen