Hallo alllemaal Zijn dit verschijnselen van zwangerschap of is dit gewoon buikgriep? Ik hoop dat er snel iemand reageerd. Heb verder nergens last van ofzo. En het is ook nie in de planning. Moet dinsdag ongesteld worden.... Groetjes
Kan allebei, maar ik denk buikgriep. Ik moet ook overgeven, maar ik kan juist niet naar de wc. Volgens mij gaan je darmen langzamer werken als je zwanger bent. Zou je het leuk vinden om zwanger te zijn?
nou nee ik ben nog maar 21, ik denk ook dat het buikgriep is. Ik werk in kinderopvang en denk dat ik dus met iets in aanraking ben gekomen ofzo. Het kwam gisteravond ook zo ineens op zetten en mn darmen werken nog gewoon goed...... dus we zwanger zijn is uitgesloten ?
Uitgesloten niet als je onveilige sex hebt gehad. Ik zou als ik jou was afwachten tot woensdag. En bij twijfel een testje doen, dan weet je het zeker. Testje kan vanaf 1 dag overtijd.
ik heb dit anders nooi, Ik heb ook geen pijnlijke borsten of wat dan ooik. Het was vanaf gisteravond zo. Het gaat nu al wel beter en heb ook vanaf 6u vanmorgen niet meer overgegeven. Dit was hopelijk 1 malig en gewoon buikgriepje!
Als je gewoon aan de pil bent is de kans klein dat je nu zwanger bent. Als je zo aan de diaree en aan het overgeven bent, kan het zijn dat je pil niet goed opgenomen wordt in je lichaam. Hou daar voor volgende cyclus wel even rekening mee. succes!
Je moet nu wel heel voorzichtig zijn met onveilig vrijen. Want waarschijnlijk heb je tijdens het overgeven en het diaree hebben je pil uit je lichaam gehaald.
Toen ik de eerste keer (tijdens zwangerschap) naar de dokter ging wegens erge misselijkheid had ik toevallig ook diarree erbij. De dokter zei de misselijkheid kan van je zwangerschap zijn maar omdat je ook diarree erbij hebt vrees ik dat je er een buikgriep bovenop hebt. Diarree is géén teken van zwangerschap zei ze. Groetjes
dit was gelukkig echt 1 nacht met overgeven. Ik ben gewoon aan de pil en moet dinsdag ongesteld worden. dus even afwachten maar ik ga er van uit dat het gewoon buikgriep was, omdat dit hier nu vaker voor komt bij ons in debuurt. Ik heb vandaag geen last meer van misselijkheid of wat dan ook. Alleen ben ik verkouden. Maar dat was ik hiervoor ook al.....