Ik ben zwanger van nummer 3 en heb het zo onwijs koud!! En niet eventjes...maar bijna de hele dag door. Als ik moe ben wordt hey nog erger. Herkennen jullie dit ook? Met mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dit niet, maargoed is ook elke keer anders natuurlijk.
Ja, ik heb het sinds mijn zwangerschap ook mega koud! Brrrrr! Gelukkig wordt het de aankomende dagen super mooi weer
Yup... dat heb ik ook wekenlang gehad aan het begin van m'n zwangerschap. Vooral de uiteindes: puntje van m'n neus, tenen, vingers... Koude buik ook. Ik kreeg het niet warm. Warme douche, lange broek aan in bed, extra kruik, vriend kapot knuffelen, niks hielp. Inmiddels heb ik het constant bloedheet, klammig en broeierig. Lang leve horrormonen
Ja hier ook, mn eerste 3 zwangerschappen juist super warm en nu telkens koud, moet mezelf echt tegenhouden om de verwarming aan te zetten.
Ik heb het ook zo koud! Ben nu 8,4 weken zwanger. Verwarming geeft 21 graden aan, ik heb 2 vesten aan en nog superduper koud. Vrijdag tropisch warm, kan niet wachten!
Heel herkenbaar! Heb het ook steeds zo koud terwijl ik het in mijn vorige zwangerschap steeds erg warm had.
Ooooh, ik heb t ook zó koud gehad!! Begint nu pas een beetje minder te worden (maar t weer werkt ook beter mee nu natuurlijk). In mijn lijf heeft warmteproductie overigens altijd wat lager op de prioriteitenlijst gestaan. In de winter sliep ik met2 dekbedden en een deken, in 3 pyjama's en een thermolegging
Herkenbaar dus. Hier ook nog steeds de verwarming aan en een stapel dekens op de bank. Mijn dikke dekbed inclusief pyama helpen 's nachts. Ik hoop idd dat het warme weer ook goed doet. En wat betreft evt oververhitting in het laatste trimester...dat valt in de winter...wat een geluk
Heel herkenbaar, vooral de eerste 9/10 weken had ik het constant zo enorm koud. Nu juist het tegenovergestelde waarbij de warmte mij soms zo overvalt en het zweet mij uitbreekt dat ik er echt bij moet gaan zitten. Lang leve de hormonen!
Jaaaa, in het begin had ik het ook zo vreselijk koud! Vooral m'n voeten, die bleven echt aanvoelen als ijsklompjes. Nu totaal het tegenovergestelde, heb het zo extreem warm continue. Beloofd nog wat voor de komende dagen
Jep heel herkenbaar en nog altijd... Heb heel mooie zomerjurkjes, die ik amper aan doe, veel te koud, loop heel vaak nog met enkele tshirt en trui rond... ik snak echt naar temperaturen van boven de 25'graden..l
Ik ken het ik heb het ook zo koud gehad in het begin en ook bijna de hele dag. Erg vervelend maar het gaat vanzelf weer over.