Nou het is dus toch gebeurd,ik ben ongie geworden. Het is niet te filmen. Wat een teleurstelling zeg,er zijn weer even wat tranen gevloeid,dat jkan ik wel vertellen. maar goed weer op weg naar de volgende ronde,donderdag vragen om Clomid. Wat is dit geestelijk zwaar zeg. maar het gaat goed komen met of zonder Clomid. Ik ga er proberen wat afstand van de nemen. Mijn man ook heel teleurgesteld. groeten jennie72
Wat rot voor je zeg.....pppfff...moeilijk is dat he, elke keer weer die teleurstelling!!! Sterkte meis....
oooh vervelend!!!!! echt jammer voor je! maar een klein beetje troost ik denk dat ze er bij mij ook aankomen! troost je dat je niet de enige bent.. veel succes meid!!
He Jennie wat naar voor je En dat na 8 dagen overtijd te zijn geweest, zolang in onzekerheid zitten en dan deze uitkomst..........ik kan me goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelt. Sterkte en probeer wel hoop te houden he!
Hè wat naar. Het was je zo gegund! Geef de moed niet op. Verschrikkelijk telkens die teleurstelling. Sterkte! liefs, Cleo
Hoi jennie, Nou bij mij hetzelfde verhaal was dagen overtijd en dan zijn die er weer. Balen als een stekker!!!! Maar hopelijk hebben we volgende maand meer geluk. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs Kim
hai dames, ja dat is kut en ben het nu heel erg. Bedankt voor jullie medeleven. het zit gewoon niet zo mee.Maar voor niets gaat de zon op zeggen ze wel eens. jullie zijn schatten. Bedankt allemaal,en het gaat goed komen op naar de volgende ronde. Ik ga toch weer terrug naar mijn gyno,dus gelijk maar smeken denk ik om medicijnen. Clomid of zo. Het zal wel moeten want zo is het niet te doen. En ik heb sterk het gevoel zonder die medicijnen niet zwanger te kunnen worden. Ik laat het er niet bij zitten. We gaan ervoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe weet ik nog niet maar ik vertrouw mijn lichaam niet meer,want het houd je echt voor de gek zeker weten! groeten jennie72
Hallo, rare vraag misschien maar kun je ook ongie zijn maar dan toch zwanger? j ehoort de meest rara verhalen ik ben gewoon benieuwd. Of dat dat mogelijk is? groeten jennie72 ziek en misselijk