Wat zou het kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mixed, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hey dames!

Even wat feiten;

Ik ben nu op cyclus dag 14. Mijn cyclus is altijd al 28 dagen geweest. Ook na een miskraam was mn cyclus direct weer normaal. Zelfs na mn bevalling.

Nu heb ik ook altijd wel mn eisprong zo rond cyclus dag 15. Ik zit nu inmiddels in ronde 9 en ik wacht op mn ovulatie. Nu heb ik deze mnd ovulatie testen gebruikt en ze zijn al de hele week superlicht. Streep is amper waarneembaar.
    Nu test ik altijd vlak voor mn ovulatie en ik zie ze altijd mooi oplopen. Die strepen die ik nu op mn testen heb staan heb ik nog niet eerder zo licht gezien. Dus het lijkt alsof er nog geen ovulatie zit aan te komen.

Het viel me de laatste ongesteldheid heel erg op dat het niet veel was. Normaal loop ik wel zo'n 2 dagen leeg zeg maar. Maar niets van dat. Twas wel dat ik af en toe mn maandverband moest verwisselen dus twas niet super weinig. Maar veel ook niet. Het voelde alsof niet alles er uit was. Ik heb paar dagen na mn menstruatie ook een zwangerachapstest gedaan maar die was negatief.

Nu op cyclus dag 14 ging ik vanochtend naar de toilet en er was bloed. Niet heel veel. Wat bloederige slijmslierten er bij. En nu is het alleen maar bruinverlies. Mn ovu testen zijn eigenlijk zo goed als wit. Ook heb ik sinds gisteravond een weeïg gevoel bij mn baarmoeder. Tis niet pijnlijk met wel gevoelig. Beetje branderig ofzo...

Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb hier geen ervaring mee. Ik snap er helemaal niets van. Wat gebeurd er? :( is dit nog een menstruatie? Heeft iemand ervaring? Is het lastig als ik langs de gyn ga hiermee?

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan?

3. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja al gedaan. Maar die is negatief. Ik voel me ook helemaal niet zwanger verder.

Ik vraag me echt af waar dat bloedverlies vandaan komt. :( en de eisprong nog steeds niet in aantocht. Dat snap ik ook niet.

Deel Deze Pagina