emotionele kant

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door waterlelie, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Ik plaats mijn onderwerp even hier.

Sinds een ruime week heb ik last van veel buikpijn, moeheid, levendige dromen en zere borsten. Deze klachten lijken veel op de symptomen die ik heb als ik ongesteld moet worden, alleen dat ben ik nu nog steeds niet.
    De symptomen lijken ook veel heftiger en ik heb last van algehele malaise. Test gedaan waar een heeeeel vaag streepje te zien was dus ik ga over een week nog een keer testen.

Ik lees hier veel lichamelijke symptomen, maar over emotionele symptomen lees ik nog niet veel. Ik ben de laatste week zo snel boos en geirriteerd. Niet normaal. Ik was het wel gewend als ik ongesteld was, maar het lijkt erger. Ik scheld in het verkeer, doe boos tegen mijn man en als hij er wat van zegt, kan ik zo in huilen uitbarsten. Ik sta voor de klas op een basisschool en merk ook dat ik anders reageer. Veel ongeduldiger terwijl ik altijd engelengeduld heb.

Ik vind het heel erg dat ik zo doe, maar het lijkt wel of het allemaal vanzelf gaat. :cry:
    Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben.

2. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Waterlelie,

ja ik ken het ik heb er zelf ook last van ben echt super snel aangebrand (heb ik normaal nooit) en chagarijnig. Gelukkig zijn een paar vriendinnen van mij ook zwanger en die hebben er ook last van.

Jouw klachten lijken heel erg op die van mij duss ik duim voor jou dat het raak is.

x leeuwinnetje

3. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi,
    Ja ik had hetzelfde als jou!
    Je bent sneller geirriteerd en valt snel uit heel onbewust! Wel vervelend maarja niks aan te doen.
    En de andere verschijnselen had ook moe en mijn()() waren ook pijnlijk. Dus het zou best kunnen dat je zwanger bent ik hoop het voor je!

Groetjes Binky

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    İk heb dezelfde klachten, ben soms zo kwaad om niks ! Chagerijnig en snel geirriteert... maar weet nog niks.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi,

ik vind het bij mezelf heel erg meevallen, behalve voor de klas... (groep 3) Heb echt nergens geduld voor en heb de afgelopen week ontzettend zitten mopperen en zuchten :oops: :oops: :oops:

Hopelijk heb ik morgen weer wat geduld.

Sterkte met je test! Hopelijk is ie positief! Trouwens na 3 dagen is het hcg weer verhoogd, dus je hoeft volgens mij niet een hele week te wachten.
    bij mij was het streepje donderdagmiddag vaag en vrijdagochtend met een vers ochtendplasje veel dikker.

6. hoi
    ik kan pas over 6 dagen testen en heb geen lichamelijke klachten...wel ben ook snel aangebrand de laatste dagen, kan om nix zwaar chaggie worden! en heb de afgelopen tijd ontzettend last van nachtmerries terwijl ik die normaal nooit heb... dus of dat nu een ongi is die eraan zit te komen of dat ik zwanger ben....dat zullen we over een weekje pas weten denk ik...
    groetjes marieke

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben... Ik denk dat ik haast wel zwanger ben. Het voelt allemaal anders bij me.... En dat vage streepje was er niet voor niets....

@Sanneke,
    Wat toevallig dat jij ook voor de klas staat en hetzelfde ervaart... Ik hoop dat het ook snel minder wordt. Het valt de kinderen namelijk ook een beetje op en ik vind het vreselijk... :oops:

Goed om te weten dat de hcg snel verhoogt, dan test ik namelijk dinsdag weer in plaats van vrijdag. :rolleyes:

Bedankt voor jullie reacties!

8. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Vanochtend getest en naast het teststreepje na 1 minuut al een tweede streepje.....!
    Nu mag ik eindelijk zeker weten dat het zo is; Ik ben zwanger!

:whistle:

9. elledeco5

elledeco5 Lid

23 apr 2007
    29
    0
    0
    Proficiat :)
    Ikzelf ben ook zwanger sinds kort.
    En wat me ook opvalt sinds een weekje, ik ben zeeeeeer humeurig.
    Met momenten dus heel kwaad en andere momenten heel gevoelig, en ik voel me opgejaagd vanbinnen, heel erg raar dat gevoel!

10. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    super gefeliciteerd!
    feestuh!

Deel Deze Pagina