Zijn er nog meer van die emotionele mutsen hier? Man, man! Na de geboorte van mn zoon jank ik om de kleinste dingen op tv. Vooral als het over kids gaat. Het programma van Robert ten Brink. Dat schoonouders hun kleinkind voor het eerst in hun armen mogen sluiten. Of nu... Zit ik barbies baby te kijken. Heerlijk "dom" progamma op de dinsdag avond. Hun meisje wordt geboren en ik loop leeg! Wat is een geboorte toch bijzonder. Mn man zit me aan te kijken alsof ik gek ben haha. Daar gaat ze weer hoor zegt ie dan.
Ja vreselijk. Slecht nieuws over baby's, kinderen of dieren kan ik ook niet meer zien/lezen. Wordt er letterlijk onpasselijk van. En ja, als een soort magneet trek je naar babyverhalen/geboortes etc...
Ja hier ook een emo-Truus Echt vandaag zat een moeder te vertellen over haar overleden dochtertje een jaar geleden en bij mij schieten de tranen in mijn ogen. Ik ken ze niet eens ( mijn dochtertje was samen aan het spelen met haar zoontje).
Ik heb nog net geen emmer vol gejankt zeg! Pff verschrikkelijk haha! Maar ook kriebeltjes hoor, hoe zeer ik ook geniet van mijn jongetje en zijn ontwikkelingen , heb ik af en toe echt nog wel heimwee naar zijn echte babytijd!
whaah .. blij dat ik niet de enige ben haha.. Ik moest ook huilen bij barbies baby.. zelfs om dat filmpje van gucci
Och mijn man zegt altijd Jamie jij jankt al als ze een rode bal bij lingo trekken Zegt genoeg denk ik
Ik heb de uitzending nog niet gezien, van Barbies baby, maar kreeg al een brok in mijn keel van het voorstukje haha! Ik ben ook een jankerd als kind al en nu nog steeds. Gister staan te brullen toen mijn zoontje naar me lachte. Daar krijg ik zo vaak een brok van in mijn keel.
Ja vreselijk hoor.. Ik was altijd een bikkel.. met de grootste brok in mn keel, maar de tranen hield ik altijd binnen. Sinds mn dochters zwangerschap en daarna ben ik echt een huilebalk geworden ik kan echt om alles janken... het was het afgelopen ajaar iets minder geworden..eindelijk( dochter inmiddels bijna 6 toen). en nj ben ik weer zwanger en jank ik weer overal om... Net lopen janken om ilse de lange die over het verlies van haar vader praatte... Hahahaha
Ja, heb ook zitten janken haha. Het ergste was nog dat ze het eerst lieten zien wat er na de reclame zou gebeuren, dus heb ik voor de reclame gejankt en daarna. Ik probeer me in te houden, want als ik me echt laat gaan heb ik de volgende ochtend van die dikke ogen en die zijn pas tegen de middag weer normaal. Maar je bent dus niet de enige hoor
Ik heb me ingehouden bij barbie's baby omdat ik dan weer lachende reacties krijg van manlief maar vond t ook een emotionele aflevering zeg!
Haha! Dat heb ik ook! Als mn man naast me zit en begint te praten, dan brul ik 10 keer harder en heb ik de volgende morgen echt klotsogen
ik ben wel emotioneel ingesteld maar niet zo erg hahaha. moest wel een traantje wegpikken idd toen die schoonouders hun kleinkind voor het eerst zagen maar bij b.baby..uuhhm nee
haha ik zat net ook tranen weg te slikken bij barbies baby haha en het is de eerste keer dat ik het zag
Bij zulke programmas meld ik alvast dat ik ga huilen, dan vertrekt hij naar boven Goed afgericht, dacht ik zo!
Hier nog 1! Bij beide programma's rolden de tranen over mn wangen. Echt niet normaal meer Haha En daarna lig ik versufd op de bank en gan ik mn bed in! Lig nu dus ook al gaar op mn bed, op mnn telefoon op zp
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die net heeft zitten huilen bij barbie's baby, voelde me al zo'n muts haha. En ik heb niet eens het excuus dat ik emotioneler ben geworden door zwangerschap ofzo, want heb niet eens kinderen. Ik ben dus gewoon een emotionele muts van mezelf