Ik word gek (huis)

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    wij wonen nu al 5 jaar bij mijn vader in en pffffff dit kan niet meer zo ik wordt gek..
    nu dachten we we gaan kopen maarja me vriend kan maar weinig lenen en een woning hier in de randstad krijg je daar niet voor en moet je verder weg gaan maarja wil ik dat:S

Ik wil liever eerst huren kijken of het wel echt goed gaat tussen mijn vriend en ik en kopen is zo echt..
    Huren tja is erg duur en huren via woningbouw duurt nog wel heel lang hele lange wachttijd.

mijn hoofd loopt echt over ik kan dit echt moeilijk aan sta op instorten wil zo graag een plekje voor me zelf maar het is allemaal niet even makkelijk als je het niet breed hebt:(

wou even me ei kwijt sorry maar me hoofd loopt echt over

2. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Meid als je wilt en goed zoekt dan is er echt wel een huurhuisje voor je te vinden. Me schoonmoeder die moest door omstandigheden bij haar huidige vriend weg neemt twee zoons mee, heeft voor rond de 700 euro een huurhuis gevonden in Hilversum een flatje met 3 slaapkamers. Ze zijn er dus zeker wel te vinden.
    Zij heeft ook geen hele hoge loon;)
    Ik ken je en weet dat het gewoon een situatie is die niet meer te doen is. Knuffel daarvoor.

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    dank je wel meis maar ja 700 euro exclusief is best veel geld

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Sta je ook 5 jaar lang in geschreven bij de woningbouw of sta je nog helemaal niet ingeschreven?

5. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja al 5 jaar

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Kun je niet via wooncompagnie in aanmerking komen voor een koopgarant woning? Heel vaak staan starters in de regio vooraan voor deze woningen. Er staat hier in de wijk (gors) zoveel leeg wat door wooncompagnie/teunisse verkocht wordt voor niet al te veel en als je beneden een bepaalde grens zit kun je volgens mij via de gemeente ook nog zoveel % korting op je hypotheek krijgen en dan wordt er iedere 5 jaar bekeken of je alweer wat meer aan hypotheek kunt aflossen (van dat laatste weet ik niet of de gemeente dat nu nog doet maar een kennis van mij heeft 2 jaar geleden zo haar huis gekocht).

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In welke plaatsen ben je dan allemaal op zoek naar een huurwoning? Misschien dat iemand van dit forum nog iets weet voor je?

8. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ik sta ingeschreven maar heb geen inkomen mijn vriend staat nog ingeschreven in lisse dus denk dat we daar dan niet voor in aanmerking komen

we zoeken een huis in randstad in ieder geval niet te ver van amsterdam mag wel wat reistijd zijn maar niet 2 uur ofzo

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja om die reden... Ben ik verhuisd naar Rotterdam.
    Hier kun je voor een fatsoenlijk bedrag prima wonen.

Ca. 300€ heb je een 3-kamer flat dus.
    Voor 225,-/maand als je hem koopt.
    Heel wat anders dan 700€

10. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

May 31, 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    en iets particulier huren ? al zou het maar met 1 of 2 slaapkamers zijn als je maar rust krijgt toch ? meestal is dat voor een bepaalde tijd in de tussen tijd kun je op je gemak verder zoeken , succes !!

Share This Page