Ja, hier ook sinds de geboorte van mijn zoontje. Ik hen serieus al eens tranen in mijn ogen gevoeld bij de zwitsal reclame....
Nu sinds 5jr ben ik een echte emo muts. Komt denk door alle medicijnen met hormonen. Zit altijd te janken om de tv haha.
Pff k ben van mezelf al zo'n emo-muts haha.. Als iemand anders huilt doe ik mee, en tv-programma's zijn ook niet veilig.. Ik pink vaak zelfs al een traantje weg bij Extreme home makeover Barbie's baby kijk k niet, maar ik had vast gezellig mee gedaan.. En dan ben ik nog niet eens zwanger
Nee hoor je bent niet de enige haha. Was al gauw een jankert maar inderdaad volgens mij word het steeds erger. Moest gistere ook janken toen de baby van barbie werd geboren... En dan wil ik ook zo graag!
hier net zo!!! Ik en huilen... nee dat gebeurde zelden, maar na 3 kinderen... zet de tissues maar klaar
Nou bij de pogramma van Robert ten Brink dat die schoonouders hun kleinkind voor het eerst zagen heb ik ook een traantje gelaten hoor. Was ook super emo en erg dat de papa verongelukt is.