Emotionele muts.

Discussion in 'De lounge' started by G89, Oct 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Ja, hier ook sinds de geboorte van mijn zoontje. Ik hen serieus al eens tranen in mijn ogen gevoeld bij de zwitsal reclame....

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Nu sinds 5jr ben ik een echte emo muts. Komt denk door alle medicijnen met hormonen. Zit altijd te janken om de tv haha.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Pff k ben van mezelf al zo'n emo-muts haha.. Als iemand anders huilt doe ik mee, en tv-programma's zijn ook niet veilig.. Ik pink vaak zelfs al een traantje weg bij Extreme home makeover :( Barbie's baby kijk k niet, maar ik had vast gezellig mee gedaan..

En dan ben ik nog niet eens zwanger :D

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor je bent niet de enige haha. Was al gauw een jankert maar inderdaad volgens mij word het steeds erger. Moest gistere ook janken toen de baby van barbie werd geboren... En dan wil ik ook zo graag!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier net zo!!! Ik en huilen... nee dat gebeurde zelden, maar na 3 kinderen... zet de tissues maar klaar ;)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Nou bij de pogramma van Robert ten Brink dat die schoonouders hun kleinkind voor het eerst zagen heb ik ook een traantje gelaten hoor. Was ook super emo en erg dat de papa verongelukt is.:(

Share This Page