Emotionele ontrouw wie kent het?

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik heb wel vriendinnen waarmee ik relationele of seksuele info over mij en mijn partner deel. Mijn partner weet dit en vind dit in principe prima.
    Alle anders vormen van vreemdgaan en dan vooral met eenandere geslacht: nee niet van gediend!
    Een avondje uit en een beetje flirten (oogcontact) vind ik tot daar aan toe. Maar verder niets!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb niet de hele lap tekst gelezen, was me iets teveel. ;)

Maar ik heb liever dat mijn man 1 keer met een ander het bed induikt, dan dat ie stiekem met een andere vrouw onze relatie bespreekt!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hoe zijn jullie erachter gekomen dat jullie mannen dat soort info delen met andere vrouw? hebben ze dit uiteindelijk aan je verteld, of ben je er zelf achter gekomen?

phoe moet er niet aan denken dat mijn man zoiets doet, dan heeft ie toch echt een big ass probleem met mij. wel praten met een ander en niet met zn eigen vrouw. dat zegt (in mijn ogen) iets over het vertrouwen die er dan mist. vind praten toch echt 1 van de belangrijkste dingen in een relatie. hoe weet je anders wat er in je partner om gaat toch. nee lijkt me heel naar, op zn zachts gezegt. veel sterkte voor de dames die er nu midden in zitten. pak je vent maar ff goed bij zn balle. hij hoort dit soort prive-info niet met anderen te delen

Deel Deze Pagina