Op eerste kerstdag heb ik positief getest en me ook meteen via internet aangemeld. Ben erg benieuwd wanneer ze gaan bellen. Na hoe lang werd jij gebeld?
Ik had me in de middag aangemeld en werd rond half 6 gebeld. Heel snel dus. Bij jou zitten de feestdagen ertussen dus hou daar wel rekening mee.
Ik ben meteen diezelfde middag nog benaderd via de mail en hebben voor diezelfde week een afspraak gemaakt.
Hier ook heel snel, had me niet zo heel vroeg aangemeld, maar soms duurt het even voordat zij/jij tijd hebben voor een afspraak, dus dan is het wel fijn als je op tijd contact hebt! Dat doen ze dus vaak ook wel.
Bij mijn dochter had ik na een week nog niets gehoord en heb ik zelf gebeld. Er was iets misgegaan. En deze keer werd ik de volgende dag gebeld.
Hier werd ik na een dag of 5 gebeld geloof ik (misschien zelfs pas na een week). Vond het vrij lang duren, maar ja misschien hadden ze het druk .
je kan ook pas vanaf je 6e week meeplassen. Ten minste, dat houden ze een beetje aan. Dat en ivm feestdagen zal het wel zijn waardoor het nu langer duurt.
Bij mij duurde het wat langer. Ik heb MvM uiteindelijk na een week zelf maar gebeld en heb toen het nummer gekregen van de informatrice. Misschien had ik gewoon een beetje pech, want hoor van iedereen dat ze na de aanmelding al heel snel gebeld zijn.
Maandag met de verloskundige gebeld en gisteravond terug gebeld door MVM doormiddel van de verloskundige aangemeld
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.. Ik weet dat iedereen het met de feestdagen druk heeft, maar ben zo ongeduldig... Hihi
Even een korte update: Vorige week eens een mailtje gestuurd naar MvM en ik zou binnen een week gebeld worden. Vandaag eindelijk telefoon gehad, vrijdag komt ze langs, spannend!