Hoi Allemaal, Ben in sep 2009 gestopt met de pil. Daarna begon mijn menstruatie langzaam op gang te komen. Voordat ik de pil slikte was ik altijd 3 weken ong en 1 week niet. Nu denk ik dat ik helemaal ontpilt ben en nu begint dat weer terug te komen. Ik ben het nu dus al twee weken ruim. Wel heb ik in de twee weken net zoveel bloed verloren als normaal in 5 dagen. Het is dus heel erg weinig. Daarnaast blijft mijn temperatuur erg hoog. Ik denk niet dat ik zwanger ben. Verder voel ik helemaal niets en heb vorige week maandag een test gedaan en die was negatief. Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Thanx Jannique
Ik had dat dus de laatste keer, 4weken bloedverlies gehad (ook niet veel, soms maar af en toe een druppeltje)!! Naar de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn... Die kon op het eerste gezicht niets vinden.. geen afwijkingen ofzoiets, alles zag er goed uit. Ik moet alleen nog wel wat onderzoekjes afwachten.. Ik zou er ook mee naar je huisarts gaan, maar aan de andere kant als je dat altijd al had.. mmm zou het kunnen dat je dat weer gaat krijgen. Ik zou het wel even na laten kijken hoor....
Bedankt voor je reactie ben blij dat ik niet de enige ben die dat heeft. Ga morgen als het lukt even naar de HA
Ik zou inderdaad ook even langs de HA gaan. Je hoort namelijk niet zo lang bloedverlies te hebben. Ikzelf was vroeger voordat ik aan de pil ging ook altijd 14 dagen ongi en was ook bang dat dit terug zou komen nu ik gestopt ben, maar tot op heden gelukkig geen last van. Succes!