jullie ooit meegemaakt ziek voelen en veel slapen voor nod datum

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey damesss

klein vraagje, ik heb zins een paar dagen een soort ziek gevoel, net of ik elk moment griep kan krijgen of zo, ik slaap ook ontzettend veel vannacht zo'n 12 uur en soms val ik dan ook nog in de middag om van de slaap.

ook heb ik last van hoofdpijn maar weet niet of dat van mij nek komt of hormonen. had namelijk gisteren ontzettende last van mijn nek ( pijn pijn )

wie is ook ziek geweest of heeft zich ziek gevoel voor de nod en bleek zwanger te zijn ??

ik zit in ronde 15 en ben zo'n beetje wanhopig aan het worden dus vandaar de vraag :D

vette kus xx bolly

2. fafa

fafa Niet meer actief

Dit is vast niet wat je wil horen maar ik heb al een paar maanden in de tweede helft van mn cyclus zo'n vermoeid gevoel in combinatie met keelpijn (dus beetje aankomende griep gevoel) maar bij mij dus juist geen teken van zwangerschap...

3. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    hoi bolly,

ik heb dat ook gehad wel twee weken lang voor mijn NOD.
    maar bij mij was het de eerste cyclus na de pil, dus ik heb het maar gegooid op het ontpillen?!

succes, het is erg vervelend om je zo ellendig te voelen.

4. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heb ik ook wel eens gehad ja. Eigenlijk al een aantal keren. Toen dacht ik dat ik misschien toch zwanger zou zijn...maar helaas! Iedere vrouw is zo verschillend!!

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    afwachten dan maar :(

ik heb ieder geval een vroeg test gehaald.

voel me echt niet goed pffff val echt bijna om, ben nog nog even gaat douchen omdat ik het zo koud had en toen begon alles te draaien.

ba ik haat de laatste week van de cyclus, je weet het nooit.

xx

Deel Deze Pagina