Hé ladies, Sinds ik zwanger ben, kan ik soms zo uit het niets huilen (net nog toen ik m'n hoofd stootte hahaha) of de neiging hebben om te huilen. Herkent iemand dit? Ben sowieso wel een gevoelig persoon, maar normaal kan ik niet zo makkelijk bij m'n emoties. 't komt waarschijnlijk door hormonen, maar was even nieuwsgierig of anderen dit ook hebben. Groetjes
Bij mijn eerste zwangerschap huilde ik om alles haha. Bij de 2e leek ik wel van steen Fraai, die hormonen
Vreselijk!! Ik had het vooral ná de bevalling. Kan niets zieligs met kinderen meer kijken en kijk nog maar zelden het journaal. Al die ellende kunnen mijn traanbuizen niet meer aan
Yep hier ook. Probeer het wel subtiel te doen Ook na de vorige bevalling is het zo gebleven, ben benieuwd hoe het over een jaar is
Ik heb het voornamelijk met tv kijken en dan niet alleen met zielige dingen, maar juist bij mooie scenes, zoals gisteren bijvoorbeeld bij een scene waarbij iemand iemand anders zomaar ging helpen. Ik voel me dan zo'n ei!
Allereerst gefeliciteerd ! Emotionele is erg herkenbaar. Moet zeggen dat ik bij deze zwangerschap veel gevoeliger ben dan bij de eerste. Erg last van stemmingswisselingen. Volgens vriend word ie elke dag naast een andere vrouw wakker . De hitte en hooikoorts helpt helaas ook niet echt .
Als HSP (hoogsensitief persoon) was ik al übergevoelig… nu blijkbaar nóg erger. Ik moet vooral geen tragische babyverhalen lezen, want dan komen de traantjes. Deze week bekeek ik de website van Beschermde Wieg naar aanleiding van een artikel op Brabants Dagblad, ik hield het niet meer droog. Pfoehh...