Mirena en ongesteldheid..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nemo1984, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    hallo meiden..

hier weer een vraag betreft de mirena.. ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen; ik heb de mirena sinds maart 2011. elke maand precies netjes ongesteld geworden. tot deze maand dus..
    ben nu al 2 weken "overtijd" . ik weet wel dat de ongi vaak wegblijft met mirena maar toch vind ik het vreemd. mijn angst is zo groot dat ik weer zwanger ben.. vooral na mijn moeilijke zwangerschap (prematuur baby). ik wil me niet aanstellen en iedereen om me heen zegt dat het onzin is om een test te doen..
    hoop dat jullie je ervaring kunnen delen of je mening..

hoor het graag!
    Nemo

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik ben de eerste 3 mnd met de Mirena constant ongesteld geweest. Daarna iedere maand 2 weken lang en toen ineens 3 hele maanden niet meer. Afgelopen 7 sept een heel klein beetje en vanaf die tijd al niks meer.
    Mirena staat er ook om bekend dat je ongesteldheid weg kan blijven maar ik vind het zelf ook vervelend. Je denkt toch dat je zwanger kan zijn. Ik ga hem er binnenkort uit laten halen. Vind die onzekerheid maar niks

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb hem nu vanaf afgelopen Juni,en de eerste maand heb ik steeds wat gevloeid maar niet veel.Nu ben ik al een hele tijd niet meer ongesteld geweest.
    Afgelopen week heb ik voor het eerst weer een eisprong gevoeld dus denk dat ik binnenkort wel ongesteld zal gaan worden.
    Zelf heb ik ook regelmatig dat ik ineens ga twijfelen over een eventuele zwangerschap.Vraag me soms wel eens af of dat het spiraaltje nog wel op zijn plaats zit.
    Heb in de afgelopen maand dan ook al 3 keer een zw testje gedaan.Gewoon om de onzekerheid wat weg te nemen.Alle testjes waren neg.
    Ik hoop wel dat ik er wat meer vertrouwen in ga krijgen want steeds twijfelen of ik misschien wel zwanger ben is ook niks.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

In dec 2009 heb ik een mirena laten plaatsen, ik heb toen 6 weken gevloeid en daarna helemaal niet meer. In dec 2010 is ie verwijdert en werd ik na 6 weken ongesteld. Het kan heel goed dat je menstruatie wegblijft. Als je verder geen symptomen hebt valt het wel mee met een evt. zwangerschap. Maar je kunt voor de zekerheid altijd een test doen.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb mirena gehad voor 2.5jaar en ik ben helemaal niet ongesteld geweest.
    De eerste dag met inbrengen heb ik 2druppeltjes bloed verloren.
    Maar dat was het dan ook.
    Verder ook geen eisprong gevoeld of menstruatie klachten gehad.

Ik heb hem eind oktober 2010 laten verwijderen, werd eind november weer gewoon ongesteld.
    En begin maart ben ik zwanger geraakt.

Als de kleine over een paar weken geboren is wil ik weer een Mirena spiraaltje, ik vond het geweldig.

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik word nog iedere maand ongesteld. Ik heb het spiraaltje al 2,5 jaar nu.
    Het wordt de laatste tijd steeds onregelmatiger en begin me er enorm aan te storen. Deze maand 5 dagen te vroeg en dan voor 2 weken lang vloeien, dacht ik dat ik er vanaf was. Had ik alweer iets bloedverlies. Vorige maand amper gevloeid.
    Ik ben er dan ook sterk over aan het denken om hem er uit te laten halen.

Deel Deze Pagina