Mediacourant.nl » RTL 5 met realityshow over kerels met een kleintje Even een quote uit het artikel: De aanstaande vaders gaan allemaal anders om met de komst van hun eerste kind. Zo wil horecatijger Jeroen niet bij de bevalling aanwezig zijn, omdat dit volgens hem hetzelfde is als je favoriete kroeg zien afbranden. Liever gaat hij een drankje doen op het Leidseplein. Blijft hij bij zijn besluit of komt hij Maria uiteindelijk toch steunen als ze bevalt in een luxe geboortehotel? What. the. F? :x Serieus.... Wat een extreem domme kerel om zoiets te zeggen. Je wilt je vrouw toch steunen zeker? en je kindje geboren zien worden.... Echt... wat een zak hooi
Dit geloof ik bijna gewoon niet. Ten eerste die vergelijking met een kroeg. Maar dat hij er niet bij wil zijn? Dan zou hij hem/haar van mij niet hoeven aangeven als zijn kind ook.
Het kan natuurlijk ook marketing zijn.... Juist even een rare vent erbij doen, zodat mensen nieuwsgierig worden.... Kan me er ook niks bij voorstellen namelijk...
Ook nog eens een slecht gejatte uitspraak, ik heb hem al vaker gehoord. Wat een lapzwans van een vent. Als je het al een vent kan noemen.
Mijn man zei net nog dat hij zich niet kon voorstellen er niet bij te zijn geweest. Hij heeft, zeker van de geboorte van de eerste, veel sterkere herinneringen. Terwijl ik nog ontzettend opgelapt moest worden heeft hij een half uur met kind mogen zitten en hij kan vol kleur vertellen hoe "de boze rollade" een prachtig kindje werd. Dat had hij niet willen missen!
Dit dus, ze hebben expres iemand genomen die niet nadenkt voordat hij wat zegt en vervolgens mooi zitten knippen en plakken totdat het verhaal extra smeuig werd. Niet voor iedere man is het een goed idee om bij de bevalling aanwezig te zijn, mijn schoonvader is er bij mijn zwager niet bij geweest, dat mocht niet meer van mijn schoonmoeder nadat hij onderuit was gegaan bij de geboorte van mijn vriend. Maar mijn schoonvader is gelukkig wel wijzer dan zulke dingen te zeggen voor de camera.
ik ken iemand die op het laatste moment bedacht dat ie het niet hoefde te zien.. hij is er dus bewust bij weg gebleven.. had mijn vent niet moeten zijn
Zelfs al hoef je het niet te zien, dan alsnog kan je toch bij je vrouw aan het hoofdeind staan?? Je hoeft niet persé te kijken hoe de baby eruit komt, maar gewoon erbij zijn vind ik wel erg wenselijk
Die kroeg-vergelijking komt van Robbie Williams, die grap maakte hij een keer in de talkshow van Graham Norton...
Dat grapje heeft mijn man ook wel eens gemaakt maar hij had het voor geen goud willen missen en is ondanks dat ik het niet wilde toch heel blij dat hij gezien heeft hoe onze dochter geboren werd. Maar ik denk idd dat het mooi geknipt en geplakt is om kijkers te trekken.
Buren van ons hebben sinds een tijdje ook een kleine. Een paar maanden voor de bevalling vroegen we aan de buurman of hij er klaar voor was, zin in had, of hij bij de bevalling wilde zijn. Zijn antwoord was duidelijk, hij wilde graag zn kindje zien, maar bij de bevalling niet aanwezig zijn en hij ging vlak voor de uitgerekende datum nog alleen (!) met vakantie.. Een paar dagen na de bevalling vond hij dat zn vrouw maar moest stoppen met de borstvoeding want het moest maar eens afgelopen zijn met dat gejank.... Nu is kind een paar maand oud en ik zie hem nooit lopen met het kind. Hij zit de hele dag en avond in zn schuur met harde muziek... Ik ben thuisblijfmoeder maar heb ze werkelijk nog nooit zien lopen met de kinderwagen oid. Ieder zn ding natuurlijk maar vind het wel apart.
Nee dit is niet mijn programma. Vind het een beetje overdreven om daar nu een programma van te maken :S
inderdaad en ik moet zeggen dat ik me kapot lachte toen ik hem hoorde, zei meteen tegen mijn man; en daarom sta jij dus naast mij tijdens de bevalling en kijk je naar mijn gezicht van mij mag hij echt niet naar beneden kijken, dalijk wil hij m niet meer gebruiken maar goed... dat was binnen op de bank, met zn tweeën.., niet op televisie met allemaal kijkers
Vooral nu ik zelf ben bevallen kan ik best boos worden om zo'n vent. Het is verdorie alleen maar toekijken, de vrouw lijdt ontzettend veel pijn en heeft 9 maanden dat kind gedragen.. Hoe makkelijk kan je het hebben. De vrouw heeft geen keus en zal wel moeten.