Ik heb nog veel dubbelen. heb ze zelf compleet. maar ruilen tegen een postkaartje voor mijj zoon vind ik erg leuk
heb jij toevallig hek tussen de dubbelen? welke heb je allemala nodig? ik heb een hele doos vol dubbelen en vindt het jammer ze weg te gooien.
Stitch je kaartje is binnen. Is erg leuk, dank je Miranda, ik heb het kaartje hek ondertussen meerdere malen. belangstelling?
wie heeft er nog een aantal nodig? ik heb nog heel veel dubbelen en vindt het jammer om ze weg te moeten gooien.
ik ben nog een klein stapeltje nodig voordat het compleet is. kip tirza, stro, poffertjes en meel karakterkaart van gans frits en graanveld, mout, chips, koekjes. varken rosa, regen paard karel, basillicum, en mosterd hond toby, erf, vruchtensorbet, wie helpt mij het compleet te maken. ik moet nog enkele kaartjes binnenkrijgen haha dan weer up date. gr ingrid
@inggrid ik heb Basilicum voor je. Ben zelf helemaal compleet, dus als je je adres ff pb't dan stuur ik hem naar je op....
Inggrid, ik stuur je stro en graanveld nog een keer, de rest heb ik helaas niet meer! Stitch, dank je wel voor het gave kaartje. D. vond hem geweldig