ik zoek voor mijn zoontje de emte muntjes die je kunt inwisselen voor piet piraat boekjes of k3 boekjes. als iemand ze heeft zou ik ze heel graag willen hebben. natuurlijk betaal ik je de verzendkosten terug alvast bedankt groetjes bianca
Ik spaar ze eerst zelf voor mijn dochter, maar als ik over heb dan zal ik aan je denken. De boekjes van vorig jaar van kabouter plop hebben we ook allemaal gespaard.
Heb je nog nodig? Wij zijn bijna klaar met sparen, alles wat er daarna nog binnenkomt mag je gerust hebben.
Hoi hoi dames, Ook hier ben ik bezig met het sparen van de Piet Piraat boekjes voor ons zoontje. Mochten er nog muntjes overblijven, dan houd ik me aanbevolen! Uiteraard ben ik bereid de verzendkosten te vergoeden. Alvast bedankt! Groetjes!!
Hoi, Heb er nog 2 liggen voor de liefhebben. Stuur me maar een PB met adres en dan stuur ik ze naar de liefhebber op. Moppie 82 plaatst de oproep dus als jij reageert, stuur ik ze eerst naar jou. Moet wel even kijken of mijn vriend ze niet toevallig heeft weggegooid maar denk dat ze nog gewoon in de kast liggen. Groetjes!
Weet iemand tot hoelang de actie is en je ze kunt inleveren? Wij hebben een paar muntjes maar weten begod niet hoe de actie werkt, hoeveel muntjes voor welk boekje enzo We konden er in de winkel niks van vinden Maar manlief zal dan ook niet ff vragen bij de kassa ofzo he, komt gewoon thuis met muntjes maar weet niks hihi
je hebt 3 muntjes nodig voor 1 boekje. De munten krijg je deze week nog tot aankomende zaterdag... tot wanneer je ze in kunt leveren weet ik niet
Je krijgt inderdaad nog steeds de muntjes, maar hier in de winkel staat de volgende actie alweer klaar (sparen voor glazen) dus lang zal het niet meer duren. Het rek met boekjes bij de kassa is ook al weg, ik denk dat je ze nu alleen nog bij de tabakscorner kunt halen. Inderdaad 3 muntjes per boekje. En voor de liefhebbers, ik heb er dus nog 9 en ben klaar met sparen. Dus PB maar!