fynn heeft hem gistermiddag gehad.en vanacht begon hij met jammeren en om 8 uur van morgen had hij 38,9 dat hield de heledag aan heb hem paracetamol gegeven toen ging het goed en ik dacht dat hij weer beter was. en nu net heeft hij 39,1 dus maar weer een paracetamol. ik hoop echt dat hij morgen beter te pas is
Hier gisteren rond half 5 de prik gehaald. savonds begon het, niet kunnen slapen heel onrustig en alleen maar piepen in zn slaap. uiteindelijk een zetpilletje gegeven net getempt 38.2 en oplopend inmiddels (mr gloeit) rode wangen, en verkouden (hij is net hersteld van zn verkoudheid en een oorontsteking aan beide kanten met een kuurtje dus vannacht ook bijna weer niet geslapen helaas.. dan zit er nog een hummeltje in mn buik waar deze mama erg moe van is. ik hoop dat mn kleine zich snel wer lekker voelt!
Het kan natuurlijk toeval zijn en dat ze koorts hebben gekregen door iets anders. Had ergens gelezen dat het wel mogelijk was 5 a 7 dagen na de inenting.
okay, nou dan hou ik het maar goed in de gaten. mijn meisje is nu best ziek, heeft koorts en is erg bleekjes en futloos, normaal is het een lachebekkie en een energiebal maar vandaag niks van te bekennen.
Mijn dochter was al verkouden (snotterig) en had op de ochtend van de prik 37.9. Ik twijfelde heel erg of ik m moest laten zetten. HA gebeld, assistente, zei 'ja, dat is nog net geen 38 he'. Lekker advies dan. GGD gebeld, die adviseerde om t die dag nog even aan te kijken. Evt 's middags te gaan. Die middag had ze 36.8. Dus toen ben ik toch gegaan. Daar nog een keer nagevraagd. 'Als ze op dit moment geen koorts heeft, mag ze m gewoon hebben...' De avond ging goed, geen verhoging. De volgende dag had ze koorts. 38,7 en een knalrood koppie. 's Avonds liep het op tot 39,2 en 's nachts had ze 40 graden koorts!! Ze wilde niet slapen, alleen bij mama aan de borst liggen. Zo hebben we de nacht doorgebracht... Ook had ze opeens een raar hoestje (hard hoesten en kokhalzen) die nacht. De dag erna ging het al beter. Nog 1x 38,5 gehad, slecht geslapen en niet meer zo gehoest. Was natuurlijk een twijfelgevalletje waar t van komt, maar mijn gevoel zegt dat die koorts en plotselinge hoest absoluut van de prik is geweest. Arm meisje van me. De eerste prik heeft ze trouwens geen last van gehad. Ja, tikkie verhoging 's avonds, maar heeft ze wel vaker (tandjes?) Oja, en een harde bult op de plaats van de prik (had ze de eerste keer ook niet).
weet iemand nog die website waar je bijwerkingen moet melden? mijn meisje is nu heel erg aan de diarree en koorts en het lijkt of ze hoofdpijn heeft en ik twijfel of ik het moet melden, gister de prik gehad.
Hmmm, lijkt echt een bijwerking te zijn want hier hetzelfde. Gistermiddag rond 16:00 een prik gehaald, in de avond was Lisa in order maar heeft maar de helft van haar avondmaltijd gegeten. Vanochtend heb ik haar getempt - 38.1 terwijl ze normaal in de ochtend maar 36 iets heeft Hangerig, huilerig, rode wangetjes. Mandarijntje gegeten en om halftien ging slapen met 38.4. Slaapt nog steeds. En het hoesten... Ik hoop dat het niet erger wordt, anders ben ik zo bij HAP om zeker te zijn dat ze geen longontstekking heeft want het hoesten heeft ze al een weekje.
Het lijkt er inderdaad op dat het toeval is, want vanmorgen werd ik zelf ook wakker met een hele pijnlijke keel en mijn andere dochter klaagt nu ook over haar keel. Noelle is nu flink verkouden en houdt ons daar weer lekker door wakker en de rest van het gezin lijkt dus ook verkouden te worden. Gaat weer lekker hier? Ik heb wel het idee, dat die vaccinatie er wel voor zorgt, dat Noelle zich extra ziek voelt.
Hier zijn ze de dag erna beiden koortis geweest. De jongste heeft nu nog koorts en beide ineens extreem verkouden.
Hier tot nu toe niks...prik gisteren om 10.30u gehad en merk nog niks aan d'r. Hopen dat t zo blijft!
hoi, hier heeft hij er nu 2 gehad. alle twee de keren heeft hij meer last dan normaal gesproken van kleine beetjes overgeven wanneer hij op zijn buik ligt. dit duurt al een paar dagen, maar ach, het gaat vast wel een keer over. ik heb wel het formulier ingevuld. groetjes
Mmm... Nou, mijn zoontje is nu ook weer ziek aan het worden. Hij had de nacht na de prik koorts en daarna ging het weer beter, maar sinds gister heeft hij steeds verhoging en hij moet de hele tijd hoesten. Het zal er wel niets mee te maken hebben (is ook de tijd van het jaar), maar toch...
Deze tweede prik was naar mijn idee echt wel heftiger dan de eerste (de reactie erop in ieder geval). Heb hem zelf gehad omdat Beau pas 5 maanden is maar ben er echt goed ziek van geweest 's nachts. Mijn temp schoot omhoog. Gelukkig was de koorts de volgende dag weg maar was niet echt fit. Beterschap voor de kinderen die (er nu nog) ziek (van) zijn.
Hier een paar dagen later na de prik heeft hij geen last van gehad. Ook niet verkouden! Zo te zien is het heel erg meegevallen, hoop dat dit zo blijft!