Mijn kleine uk heeft m vanmorgen gehad ( weer niet gehuild!!) en ik merk nog niks aan hem. Ik moet zo alleen zelf nog. Ik hoop dat we er niet al te veel bijwerkingen van krijgen. We gaan vrijdag namelijk op vakantie!! Maar als ik het hier zo lees word ik er nog niet vrolijk van! Groetjes
Maandag heeft hij zijn 2e prik gehad. Onderweg naar huis jammerde hij een beetje en kneep telkens zijn ogen dicht, alsof het pijn deed. Gisterennacht had hij 38,1 graden verhoging en vannacht weer 35,3 Ik kan echt merken dat hij uit zijn doen is, maarrrrr volgens mij gaan er ook kiezen komen, al zal de echt doorbraak nog wel duren. Mijn man en ik merkten dat hij echt van slag was. Daarnaast heeft hij het prima naar zijn zin, dus ik vrees niets.
Hier inmiddels geen spelen meer hij voelt zich nu echt niet lekker en temp is nu 39.9 , ondanks de zetpil. toch voor de zekerheid even de ha bellen (ben nie snel ongerust neuh..)
Gelukkig, ook een positief verhaal!!! Hier vanochten om 9:30 de prik gehad, en mn meisie is nog steeds super vrolijk. Ik wacht af...
hier echt !!! pfff we reden terug van de rik,,we moesten 30 min rijden (ook zo geweldig geregeld) mn meisje begint achterin de auto te huilen!!! en spuugt alles onder!!! ach ach ik stoppen langs de kant van de weg! (bijna thuis gelukkig) ik kijken awwww echt met golven kwam het eruit,,, meisje meisje ,,,snel mn doekjes uit mn tas beetje water gegeven..pffff raampje open,,,thuis alle kleren gelijk uit! alles schoon aan ,pyama aan nog wat drinken en naar bed! en nu maar kijken wat de rest van de dag gaat brengen!!!!! tis zonde
Gisterochtend inenting gehad en gisteravond had ze wat koorts 38,8 en vannacht om half 5 werd ze wakker, helemaal gloeiend. 40,5 graden dus een zetpilletje gegeven en ze is verder gaan slapen (mama kon niet echt meer slapen, was een beetje bezorgd..).Vanmorgen had ze 38,8. Nu voelt ze zich steeds beter en zit nu op 38,5. Schrok vannacht wel dat ze 40,5 graden koorts had zeg!Vooral omdat ze nooit eerder echt hoge koorts heeft gehad. Voor de rest is ze gewoon vrolijk en eet goed.Ze is wel iets rustiger als normaal, niet zo hyperdepieper.
Hier ook een kindje dat opeens koorts had. 39 graden. En het zakt wel na een zetpil, maar daarna stijgt het toch ook weer. Vannacht was ze ook elk half uur wakker. Verder wel erg tierig en normaal. Wel wat huileriger. Hoop dat het snel overgaat
Ik duim voor je dat jullie op vrijdag a.s. lekker op vakantie gaan! Waarheen? Mijn zoon is vanmiddag geprikt....mhm...nu maar duimen dat hij geen last van de bijwerkingen krijgt.
herkenbaar ...mijn zoon ook afgelopen zondag alles uitgespuugd...bleek dat hij de wagenziekte had...door teveel optrekken en stoppen, en scherpe bochten genomen, bleek hij niet tegen kunnen (achteraf pas...).
Gister geprikt en afgelopen nacht ineens koorts (39,8 ) en hoesten als een zeehond. Zo zielig joh, ze is nooit ziek. Nu nog heel erg schor, ze kan niet eens huilen. En net weer verhoging dus ben benieuwd hoe de avond zal gaan. De oudste heeft nergens last van.
Zijn er ook kinderen die nu duidelijk heftiger reageren dan de eerste keer? Noelle heeft vanmiddag om 13:45 uur de prik gehad en de vorige keer heeft ze er eigenlijk totaal niet op gereageerd. Haar temperatuur was alleen wat licht verhoogd. Tot nog toe is er ook nog geen reactie merkbaar, maar eventuele koorts kan natuurlijk nog komen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd of andere kindjes die vorige keer eigenlijk ook nauwelijks op de prik reageerden, nu wel een reactie hebben. Volgens de berichten op grieppandemie hebben kinderen namelijk bij de tweede prik meer kans op koorts. Is dat bij anderen, die al eerder deze week zijn ingeent, dus ook merkbaar?
1e prik helemaal niets, nu een uur geleden 39.1 Dit is de eerste keer dat onze meid koorts heeft. Ik vind het zo rot voor haar. Ik zit zelf nu ook helemaal niet lekker in mijn vel. Arm kind...
Eesrte keer had Jenthe ook niks en nu wel. Nu net alweer 38,7. pffft kindje is echt niet lekker. hopenlijk is het gauw over.
Nu ik al dit heb gelezen heb ik maar besloten dat mijn zoontje geen 2de prik krijgt. Hij is al erg snotterig en heeft last van doorkomende tandjes. Dus vind het dan geen goed idee om hem die 2de te laten geven..... pfff wat moeilijk allemaal zeg
eerste keer helemaal niets. 2de keer zeer beentje en gister en de nacht daarvoor koorts gehad met een max van 38,8. vandaag weer helemaal als vanouds. met de koorts was ze ook heel onrustig in dr slaap
Hier alles nog rustig, prik is om 9:30 gezet. Zou dit forum een goed beeld geven? Ik mis de positieve verhalen... Hoop dat die er wel zijn! Er zijn mensen die hierdoor de tweede prik niet halen, en dat vind ik wel jammer! Ik ben dus op zoek naar positieve verhalen!!
De kinderen van het KDV van mijn zoontje zijn allemaal ingeënd (gister) op 1 na en vandaag waren 7 van de 10 kinderen aanwezig (en die ene die geen inenting heeft gehad was er ook niet, maar het is ook niet zijn dag op woensdag). Bij de meeste kinderen gaat het volgens mij gewoon voorbij zonder bijwerkingen.