Heb ongeveer 2 jaar geleden de namen van mijn kids laten tatoeeren Nu hebben we er inmiddels nog een kindje bij gekregen en deze naam moet er natuurlijk ook bij komen te staan alleen waar ik het 2 jaar geleden heb laten zetten kan iedere keer wanneer ik kan niet en andersom Ik heb destijds 80 euro voor die tattoo betaald Nu zit er hier sinds een half jaar ook 1 in de stad deze heeft elders ook een vestiging daar kan ik dus nu ook terecht Veel werk hebben ze niet op hun site staan maar een kennis van me is daar al geweest en is erg te spreken over haar tattoo Bij deze betaal ik voor 1 naam 70 euro Dit vind ik best wel prijzig vergeleken met die andere tattooshop Wat zouden jullie doen? Naar welke tattooshop en zouden jullie eventueel nog iets van de prijs afdingen?
Ik zou niet (alleen) naar de prijs kijken maar ook naar het werk wat ze leveren. Bij mij in de buurt betaalde ik 100 euro maar uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om elders 200 euro te betalen.
Ik weet niet welke stad je woont maar ik zou me zeker niet laten lijden door de prijs alleen. Ik heb de mijne laten zetten bij Marco Bratt tattooshop in Noordwijk, door Travis Troublemaker (vast niet zijn eigen naam ) Deze shop staat landelijk zeer goed aangeschreven en ik ben ook erg blij met het resultaat. Ik heb overigens een draak van ongeveer 12cm om mijn enkel, dit kostte mij 5 jaar geleden 90 euro (ongeveer).
Nee, inderdaad nooit naar de prijs kijken.. Ik heb in 2009 een 'D' in m'n nek laten zetten, van Damiën, voor 25 euro. Oh wat was ik blij dat het zo lekker goedkoop was, en oh wat heb ik daar nu een spijt van Bij tattoos is de prijs gewoon naar de kwaliteit, dus ik geef nu echt véél liever wat meer uit. Mijn andere tekst-tattoo heb ik bij LadyLuck in Weert laten zetten. Zij is erg goed met teksten en dat is te zien ook Vond het trouwens nog best goedkoop, ik heb toen 125 euro betaald voor de tekst 'The hardest ones to love are the ones that need it most'.
Niet naar de prijs kijken. En er vooral een goed gevoel bij hebben. Gewoon rustig blijven zoeken. Kom je vanzelf een shop tegen die je aan staat.
ik heb voor mijn tattoo toen ruim 250,- betaald maar dan ook incl. de tattoo dr boven opnieuw kleuren en de kleur geel op mn been bijwerken omdat er anders te veel kleur verschil zou komen hij is hier wel ruim 3 uur mee bezig geweest! maar nog steeds tevreden later heb ik de naam Eliza er bij laten zetten (voor 50 euro) en heeft hij de kleuren van de gitaar nogmaals gedaan omdat hij toch bezig was en je een paar lichtere vlekjes zag waar de inkt niet diep genoeg heeft gezeten maar nog steeds tevreden! ik heb alles bij tattoo rob in zoetermeer laten zetten (hij heeft mijn eerste tattoo gezet en daarom kom ik steeds terug)
Een hele goede is underline in arnhem is volgens mij wel iets duurder maar hun hebbe best veel prijzen gewonne heb er daar ook 1 late zette ze lwvere echt goed werk af alleen licht eraan hoe druk het is anders heb je miss een wachttijd en.hun zette nooit 2 dezelfde tattoo's en ook niet van een voorbeeld die je van internet heb hun kijke beetje wat je wil en wat je smaak is en daar passe ze hem op aan is echt goeie shop
Het ligt er natuurlijk aan uit welke buurt je komt. Ikzelf ga altijd naar The Mean Machine in Groesbeek. Is ook zeker niet goedkoop, zit gemiddeld denk ik op een 125,- per uur. Maar dan heb je ook wel goede kwaliteit... Ik vind dat je bij een tattoo echt niet moet gaan kijken naar de prijs, maar echt naar de kwaliteit. Het is immers wel iets wat je je hele leven bij je draagt.
Ik ben ook bij Lady Luck in Weert geweest. Ze is erg precies en goed. Ik was 100 euro kwijt voor deze tekst. Ik ben er erg blij mee