@mamaenmini geeft niks hoor dat je zo fel was; ik denk er net zo over! @kaatje ach, kan het ook positief zien, dan hebben we 6 weken geen opvangkosten ipv 3.... Nee echt, ik vind dit gewoon echt niet leuk Ga nog wel even met mijn werkgever babbelen; kijken of ie niet eerder aan de slag kan hier. @mamabri Ook al heb ik al heel vaak op het punt gestaan zijn baas te bellen, ik doe het niet. Krijg je alleen maar nog meer gedoe mee. En zijn baas had de drie weken nog niet officieel goedgekeurd. We kunnen hoog en laag springen, als zijn baas ervoor kiest zijn collega de hand boven het hoofd te houden is er niet veel wat we er aan kunnen doen. Ze verdraaien samen (baas en collega) de boel en mijn man kan daar niet zo heel veel tegen beginnen. Nogmaals, zijn woord tegen het hunne. Denk dan niet dat zijn baas van mij onder de indruk zal zijn... @Nee, de afspraken stonden nog niet op papier bij hun. Het was alleen vast mondeling kortgesloten omdat ik mijn vakantie al moest doorgeven. @Dobbel Virtuele schop is prima hoor! Het is niet dat de andere collega perse assertiever is, maar wel vriendjes met de baas. Nogmaals, wat kunnen wij er aan doen als baas en collega mekaar gewoon elke keer de hand boven het hoofd houden? Misschien ben ik gewoon dom, maar ik zie niet hoe ik er dan werk van kan maken .
Ik snap het wel, maar zolang jullie (vooral je man, maar jij eigenlijk net zo goed) het maar accepteren en niet je mond opentrekt, blijft deze situatie steeds weer opspelen. Jouw man moet gewoon naar zijn baas toestappen en zeggen dat het in principe al geregeld was, dat jullie ook niet anders kunnen, aangezien jullie ook met de opvang zitten. Dat die collega het nu anders wil ivm zijn ex. En dat hij het er niet mee eens is dat het probleem van zijn collega, ineens Jullie probleem wordt. En dat zijn baas dan maar eens met een goede oplossing mag komen.