Heee dat lijstje kreeg ik ook van de psych toendertijd! Alleen moest ik het doen met een soort van grafiek. Eerst 1 voor mijn gevoel op dat moment en de kans dat ik het als waarheid zag, dan de vragenlijst invullen en er nog 1 maken. En wat je zegt klopt helemaal! Daarom ben ik zo blij met ZP...
hier ook iemand met paniek/angstaanvallen en dat in combi met overspannen zijn. Ik heb hier ook een hele lijstje met dingen en dan in combi met overspannen zijn, heel erg warm krijgen, misselijk, hartkloppingen, hart die opeens heel snel gaat slaan, en overslaan. Duizelig en heb al een paar keer gehad dat ik zo een aanval kreeg dat alles mij begon te tintelen heel heet kreeg hart als een razende sloeg misselijk werd, duizelig en zowat knock out ging. Klinkt misschien raar maar hier brengt mijn zoontje heel wat stress mee door zijn pdd-noss. Ik zit hier de hele dag met een gillend/huilend kind waar ik geen contact mee krijg en die ik geen moment alleen kan laten omdat hij van alles in zijn mond stopt, met zijn handen door de wc gaat en vervolgens zijn hele kleding er onder smeert en daarbij de hele wc en de omgeving. En ook nog eens overal plast waar hij staat. Vervolgens word er gezegd je moet rust zoeken. Tja hoe doe je dat als je constant alles in de gaten moet houden? Hier heb ik een arts die er totaal geen begrip voor heeft, ben ook altijd bang dat ik iets aan me hart heb. Maar heb een hele bloedonderzoek en alles gehad maar niets uitgekomen. Maar het enigste wat je eigenlijk kan doen is alles relativeren. En dat lijstje die ik net van iemand zag is eigenlijk een hele goede, dus ook voor mij dank je wel voor het plaatsen.