Het is niet goed hier Weet het even niet meer Het is niet raak Het is ons niet gegund En ja we hebben nog 1 keer kans Maar nee ik geloof er niet meer in Alles moet een plek krijgen En het doet pijn en verdriet Maar weer wachten op de ongi Testen zijn van: 27 sept 29 sept
Oh meid. Wat verdrietig zeg. Wat een narigheid. Ik hoop zo dat die ene kans nog jullie geluk is. Ik snap dat je de hoop bent verloren. heel veel sterkte meid.
Wat zien jullie hierop? Deze is van vanochtend en vanavond. Wij zien heel vaag een streepje. Is de action test. En nee ik wil geen hoop. En nee ik ga er niet meer vanuit. En ja zolang er geen bloed is kan alles nog. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Ben gewoon benieuwd wat jullie zien. Of jullie ook iets zien is lastig op de foto te zetten. En hebben de action testen ook een indroog streepje?
Op de bovenste twijfel ik, maar onderste zeker. Ik hoop het, ik hoop dat mijn droom over jou uitkomt en dat je zwanger mag zijn.
Ik weet niet goed wanneer ik ongesteld moet worden. Ik zit nu op 26 dagen. En ik moet 15 dagen na de IUI stoppen met utrogestan als de test niet positief is. Dat is komende zaterdag. Maar de vorige zwangerschap testte ik na 11 dagen al heel erg positief. Moet zeggen dat was wel een andere zwangerschapstest. Ik zit nu op 12 dagen na pregnyl en 11 dagen na IUI. Als ik de dag zelf niet mee tel. Sinds ik bezig ben met de behandelingen is mijn cyclus ook in de war. Dus ik wacht nog even af Normaal is de cyclus tussen de 23 en 28 dagen. Nu is het tussen de 21 en 29 dagen soms zelfs nog iets langer door de utrogestan. Soms komt de menstruatie er ook dwars door heen. Ik test donderdag weer en zaterdag nog 1 keer. Ik ga echt nergens meer vanuit, maar het was wel raar om te zien dat er een vaag streepje staat
Ik lijk ook een licht streepje te zien! Misschien de kruitvat 2v5 proberen morgen,die was bij mij eerder duidelijk dan de action. Ik duim heel hard mee!
Ik lijk heeeeeel in de verte op de onderste ook iets te zien... Ik hoop van harte dat het positief gaat uitpakken voor jullie! Hopelijk snel meer duidelijkheid! Sterkte
Helaas ik ziet nu 15 dagen na de IUI en 16 dagen na de pregnyl De test had nu wel moeten knallen lijkt mij Ik ga stoppen met de utrogestan Helaas op naar de laatste ronde Heb een moeilijke en zware week achter de rug Vele verdriet is toch wel heel zwaar en moeilijk Maar jullie steun is geweldig Jullie zijn schatten bedankt We hebben nog 1 maand Dus ik hoop dat jullie weer meedenken deze ronde Liefs en een fijne dag
Heel veel sterkte meid! Hopelijk is deze ronde jullie ronde en heb je een knallende test aan het einde. Duim voor je!