Vandaag follikel meting gehad 1 follikel van ruim 19mm Ik had een lieve assistent Ik zei de test is nog niet positief Dus ik test vanmiddag rond 15:00 Ik test morgen weer En zo wie zo wel morgenavond de pregnyl Dan wordt de IUI of morgen of donderdag Dit is afhankelijk wat de testen gaan doen Is dit te vroeg?
Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Alles rustig bekeken het weekend en een plekje gegeven. En ja waar die positieve test weg is gekomen ik heb werkelijk geen idee. Zou het dan dat ze in de fabriek de teststipjes per ongeluk hebben verwisseld? Maar het maak je wel blij met niks. Want ik was wel even blij met die test. Al blijf ik heel realistisch. Hij is echt mooi roze en een prachtige streep. Ik kan het niet verklaren. Vandaag voor echo en goed overleggen We waren heerlijk even weg het weekend even niks zoooo fijn. Ik moest gister een vandaag een ovulatietest doen. Aangezien ik laat ben voor de follikel meting. Dus dat heb ik ook gewoon gedaan. Vandaag dag 10 van de cyclus. En ja nu dit? Wat moet ik hiermee? Liefs en ik hou jullie op de hoogte
Ja alleen wanneer nu pregenyl en IUI. Ik weet het niet. En weer zo vroeg in de cyclus. Straks maar even horen wat zei voorstellen. De CB is zeker duidelijk was de eerste keer dat ik deze test gebruikte. Ik weet gewoon na pregnyl springt mijn follikel heel snel. Eerder binnen 24 uur dan 48 uur.
Zo net weer terug van het ziekenhuis. Op de echo was er wel een follikel zichtbaar van 20mm. Waarom de zwangerschapstest positief is geweest kunnen ze niet verklaren. Maar ja er komen hier vaak genoeg testen voorbij die positief lijken en er toch een ongesteldheid komt. Ik denk een foutieve test al maakt je dat wel even blij op zo'n moment. Gelukkig ben ik er realistisch en was er bij mij al die twijfel. Achteraf kon het gewoon niet na al dat bloedverlies Er zat nog wel een klein beetje oud bloed in de baarmoeder. Verder was hij leeg. Maar als ik zwanger zou zijn of zou zijn geweest had er geen follikel geweest. Het baarmoederslijmvlies zag er netjes uit. Vanochtend pregnyl gezet en vanmiddag de IUI. Zo raar dat ik nu alweer in de nieuwe ronde zit. Zit nog met het andere been in de andere ronde. En dan te bedenken dat we na vandaag nog 1 kans hebben. Het blijft raar en bizar. Besef is er nog niet. We zien het wel, maar ik heb ook leuk nieuws. Onze gezin is toch uitgebreid met de komst van een hondje. Hij is zooooo lief. En wie weet we hebben nog 2 kansen. Ik hou jullie op de hoogte Word vervolgd