Dankjewel Mama Larissa Super lief Ja het was ook snel Het zit nu tussen de 10 en 15 dagen dat de IUI plaats vind Ik heb het wel vaker dus zo snel. Maar de vorige keer was het pas op dag 15 dus ging er echt nog niet vanuit toen ik dag 9 kwam dat ik al zover zou zijn. Maar de follikel was al bijna 19 dus ja gelijk pregnyl gezet en vandaag de IUI gehad Spannend weer.
Het is het geluksgetal van mijn man En als ik nu zwanger zou raken ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonmoeder die inmiddels is overleden. En wie de IUI heeft gedaan is heel speciaal voor mij. Dus zou het nu raak zijn dan is het wel bijzonder allemaal. Maar goed ik hoop hou ik, maar ik geloof er niet echt meer in. Ik besef nu nog niet dat de IUI weer achter de rug is. Dat komt nog wel. Afwachten maar weer. Dankjewel voor je steun en medeleven super lief
Het lijkt wel alsof ik zwaar ongesteld ga worden. Erg last van de rug sinds vandaag Pijn in de buik. Liezen die trekken. Het is 6 dagen na pregnyl en 5 dagen na IUI Dus een menstruatie kan het niet zijn. Ik wacht het rustig af. En ik hou jullie op de hoogte
Nee dit heb ik eerder nog niet gehad Maar misschien reageer je ook elke keer anders op de utrogestan Ja een innesteling kan ook nog ik weet het niet Kan dat al zo snel na de IUI dan?
Ik heb aan de pijn te voelen en hoesnel ik streepjes had op 4-5 dpo vermoedelijk innesteling gevoelt, en was ook zoals bij jou. Hoop heel hard mee met je
Ik lees af en toe stiekem mee,maar ik had ook op 4 dpo een ongesteld gevoel,dit ook nooit eerder gehad,3,4 dagen later weer steekjes in me buik die overgingen in een soort kriebeltje, 2 dagen later een posi test!! Dus wie weet heeft het met innesteling te maken. Ik duim mee!!
Daar gaan we weer Getest 5 dagen na pregnyl Getest 7 dagen na pregnyl Ben benieuwd welke kant het op gaat We zullen zien Ik hou jullie op de hoogte
Nog 2 Woensdag test ik weer Ik heb nog 3 testen Deze streepjes zijn nog van de pregnyl Deze testen geven nooit knallers Zelfs niet met 5000 pregnyl Dacht steeds dat de testen het niet deden. Maar ze doen het wel. Streepje is mooi roze Afwachten zooooo spannend elke keer weer En ik hoop dat de testen op gaan lopen natuurlijk
Nog steeds pregnyl streepjes De testen zijn gemaakt 5 dagen na pregnyl 7 dagen na pregnyl 8 dagen na pregnyl blauwe test De blauwe test is wel een andere merk test. De volgorde van de testen weet ik zo even niet ik zie de foto niet. De streepjes zijn nooit echt donker te krijgen bij mij. Zelfs met 5000 pregnyl zijn ze ook zo vaag geen knallers. Zal de action testen eind deze week in huis halen. Maar de streepjes op de testen kwamen tegelijk met de teststreep en dat heb ik eigenlijk nooit. En wel mooier roze dan op de foto We moeten helaas nog even geduld hebben het weekend weet ik meer. En natuurlijk zodra ik meer weet laat ik het weten. Zo lief dat jullie aan mij denken dat doet mij echt goed. Dankjewel