volgens mij was de test nog niet helemaal goed doorgelopen. als dit een action test is staan ze te dicht op elkaar. Zeker als je nu niets meer ziet is dit denk ik geen goed teken
Maar de controle streep staat er wel dus is die normaal toch wel goed doorlopen? Ik ben ook heel moe , hele dag geslapen en barstende hoofdpijn.
Ik zie geen streepje maar een doorgelopen vloeistof.. Als het een streepje zou zijn zou het te ver naar rechts staan
ik vind het meer een veeg/vlek.. geen duidelijke streep.. alsof die nog niet goed doorlopen en/of droog is. ik zou morgen eventjes een andere doen. symptomen ongie en zw lijken soms veel op elkaar.. succes!
Yup negatief. Jammer dat andere je al onterecht gefeliciteerd hebben. Iets beter kijken en dan hadden ze kunnen zien dat het duidelijk geen streep is maar een stuk op de strip waar de vloeistof ophoudt.
Ik begrijp ook de reacties niet waarin staat dat het een foutieve test is.Er staat toch duidelijk een controlestreep ten teken dat de test prima gewerkt heeftAls hij niet goed doorgelopen is staat die streep er niet...Deze is gewoon negatief.