Hallo meiden! Ik ben nieuw hier en wat een ontzettend leuk forum Ook ontzettend leerzaam voor mij want wij gaan op dit moment voor onze eerste! Ik ben dus echt een leek! Ik zit in mijn 1e ronde. Ik denk aan mijn afscheiding te hebben kunnen zien wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn en heb in mijn vruchtbare dagen een aantal keren geklust. Ik vond afgelopen woensdag een soort slijmprop dus heb juist ook die dag nog een poging gedaan! Ik heb nu sinds een aantal dagen lichte kramp in mijn buik, dus vind het allemaal heel erg spannend! Mijn buik voelt ook alsof er een ballon in zit. Ook is mijn ontlasting anders als normaal. Ik heb PDS en eigenlijk iedere ochtend diarree. Nu heb ik normale ontlasting en heb ik niet per se aandrang 's ochtends. Dit is voor mij ook een duidelijke verandering. MAAR hou rekening met het feit dat dit het ontpillen zou kunnen zijn en ik ben ook gestopt met het slikken van cholesterolverlagers (op advies van de dokter) dus dat kan het natuurlijk ook zijn. Nogmaals... SPANNEND!!!
Hoi, WELKOM!! Altijd leuk, enthousiaste nieuwe leden Dit is inderdaad een super leuk en ook goed forum. Als vrouw kun je je thuis soms best alleen voelen omdat je partner toch echt niet voelt wat jij allemaal voelt, zowel lichamelijk en geestelijk..En wij weten het wel zo'n beetje!! Inderdaad spannend, joh. Je zal echt niet de eerste zijn bij wie het de eerste ronde raak is..Maar ja, je lichaam kan je gemeen voor de gek houden, dus spannend blijft het altijd! Succes, hou ons op de hoogte? Groetjes Patricia
Welkom! Spannend he? Wij zitten momenteel ook in de eerste ronde. Ik hoop voor jou ook dat je gauw een positieve test in handen hebt!
Hoi! Wat leuk, ik heb het idee dat ik mn eigen verhaal aan het lezen ben! Hier precies hetzelfde, zit ook in ronde 1.. Spannend! Ik heb vorige week woensdag vermoedelijk mijn eisprong gehad en afgelopen donderdag hele erge buikkramp en vrijdag morgen 1 druppel bloed bij het plassen. Nou nergens last meer van. oom de hele week diarree gehad. Veel succes met zwanger worden!
welkom. zit ondertussen in ronde 2. eerste ronde alle verschijnselen gehad. dacht dat ontpillen niet zo heftig kon zijn. maar is het toch gebleken. wel menstruatie gehad zij het wat minder heftig. maar het kan zomaar in een keer raak zijn natuurlijk.
Onwijs spannend allemaal. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Eind augustus met de pil gestopt. 20 september duidelijk mijn eisprong gevoelt en ben nu aan het wachten op mijn menstruatie. Afgelopen donderdag een eerste test gedaan die negatief was!! Geen idee wat me nu te wachten staat. Omdat ik zo duidelijk mijn eisprong gevoeld heb, zo ik 1 van deze dagen ongesteld moeten worden.... Maaruhhhh t zal vast niet meteen raak zijn.. Toch houd ik hoop..
Oooh wat leuk al jullie reacties! En wat leuk dat er nog meer 1e ronders aanwezig zijn Allemaal het allerbeste gewenst alvast!!
Super leuk allemaal mensen die proberen zwanger te worden, ik moet zeggen dat ik er best al wel veel mee bezig ben al moet ik dat helemaal niet doen omdat ik net gestopt ben en het nog wel eens een tijd kan gaan duren. Toch leuk om allemaal dingen te lezen van anderen. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden
Ik merk dat doordat 1e ronde voorbij is de spanning een beetje wegvalt, gelukkig. Ik vond het de eerste ronde echt niet leuk om zoveel onduidelijkheid te hebben en moest wel ff slikken dat mn lichaam me zo voor de gek kan houden. Nu allemaal plekje gegeven. Meer rust gevonden; ik zie het wel. Vooral genieten en hopen dat het dan zomaar een keer raak is
Goed om jouw bericht te lezen, ik ga er bij deze ook vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houdt kan het alleen maar meevallen!
Ik hoop dat dat bij mij ook gebeurd anders is het niet vol te houden elke maand zoveel spanning en ermee bezig zijn
Hallo allemaal, Wat leuk allemaal te lezen van mensen die ook graag een kindje willen! Wij zijn inmiddels met ronde 2 bezig en vind het ook echt mega spannend. Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden en lekker te kunnen kletsen. Groetjes Manon
Misselijk was ik heel erg voor bloeding. Moet zeggen zelfs niet weg na menstruatie. Zeuren gevoel in onderbuik begon bij mij ongeveer week voor ik kon testen. Nu dus 1,5 week na menstruatie en vermoedelijk paar dagen voor eisprong en misselijkheid en duizelig is niet weggeweest
Vorige week veel last gehad, steken in mn buik en erge menstruatie pijn tot afgelopen vrijdag, nu nergens last van. Ik dacht de ongi zal er dan wel aankomen maar alleen 1 druppel bloed vrijdag morgen en nou nog niks. Ik verwacht dan woensdag ongesteld te worden anders vrijdag voor de zekerheid maar testje doen.
Hoi welkom het is een super leuk forum ! Wij zijn ook voor de eerste ronde bezig voor ons tweede wondertje. Veel succes hopen dat we snel zwanger mogen zijn.