Hey meiden! Ik heb een nieuw topic geopend, de oude is gesloten. Hopelijk hebben jullie deze weer gauw gevonden! Ik zal ook nog even de laatste lijst opzoeken. Liefs
Ha Stoetel, hoe gaat het met je? Dankje voor het openen van een vervolgtopic! Wel balen dat er zo'n groot deel weg is he? Nou ja,we gaan maar weer verder waar we gebleven waren!
NOD: Happybest: Chelleke: - Kimski: Zwanger: Stoetel 17-10-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn Stephanie 25-07-2010 Zoon, Stijn Afspraken: 14-10: Dai naar CB met Mirte (alleen ogentest) en Celine (BMR prik) 14-10: Stoetel naar gyn 19-11: Dai naar reumatoloog 30-11: Stoetel naar neuroloog Zouden jullie de lijst verder willen updaten?
Hey Emma! Graag gedaan. Hier alles goed hoor! We gaan gewoon verder met kletsen. Voor we het weten hebben we weer pagina's vol gekletst! En hoe is het met jou? Liefs
Gevonden!!! Ik snapte er al niks van! Hier is trouwens Celine weer beter, ze heeft nu vlekjes op d'r buikje, dus ik weet haast wel zeker dat ze de zesde ziekte heeft. Gisteren was nog zo maf, 'sochtends had ze 39,4 en toen we savonds toen wij naar bed ging, was ze hartstikke koud en was ze 35,4!!! tjeemp, heb het kind eerst opgewarmd, arme ding, maar nu is ze dus weer helemaal fit, maar heeft ze wel vlekjes op d'r buik. Ben benieuwd of ze dan volgende week de prikjes wel krijgt. Zou de rest ons ook vinden? ik kan wel even een berichtje sturen, waar we nu uithangen... groetjes Dai
Top! Hopelijk kletsen ze gauw weer mee! Arme Celine, zo koud. Dan wil je haar alleen maar warm knuffelen. Wel fijn dat ze zich vandaag beter voelt. Liefs
Bedankt voor je berichtje Dai, anders had ik lang moeten zoeken naar jullie! Ik vroeg me trouwens pas af hoe het met Stephanie en Happybest zou zijn. En met Deebie. Iemand enig idee? En zie natuurlijk nog veel meer dames in het lijstje staan.. jammer dat ze hier niet meer allemaal komen. Dai, balen dat Celine de zesde ziekte heeft! Maar gelukkig voelt ze zich nu weer een stuk beter. Stoetel, hoe gaat het? Ben je er al aan toe om te gaan bevallen? Spannend hoor! Hier alles goed hoor. Nadine is ons zonnetje in huis en papa heeft zijn diploma gehaald én heeft een nieuwe baan! Dus wij zijn blij.
@ Danabelle, Wat heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie thuis. Gefeliciteerd met het diploma en de nieuwe baan van je man. Ik ben er wel klaar voor. Voorzover je dat kan zijn natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, maar laat het me allemaal overkomen. Gelukkig ben ik er vrij nuchter onder. Ik ken mezelf ook wel anders, haha. Liefs
Hallo allemaal!! Gevonden! Bedankt Daiquiri! Ik ben trouwens blij te horen dat Celine zich weer beter voelt. En Danabelle, gefeliciteerd met je man. Geniet maar lekker van je gezinnetje! Stoetel, is de griep alweer over? Hier is het rustig. Ik ben alleen nog steeds niet echt ongesteld..... Het blijft alleen wat roze en wat slijm bij het afvegen.... Sorry voor de details weer!! Ik heb nog geen testje gewaagd, maar het blijft raar. Zal dit dan toch nog het ontpillen zijn? Ik wacht maar weer af... Groetjes, Duckertje
Danabelle, gefeliciteerd met al dat goede nieuws! Duckertje, anders kan je er altijd over een weekje een test tegen aan gooien. Bij twijfel zeg maar, heb je in ieder geval een bevestiging, hetzij positief hetzij negatief. En anders merk je het vanzelf wel hoor, als je wel zwanger bent.... ga er alleen maar niet van uit en het kan idd bij het ontpillen horen. Celine heeft alleen de eetlust nog niet helemaal terug en heeft al aardig wat vlekjes op de buik....die schieten gewoon als paddestoelen de grond uit....net zo snel als bij de waterpokken....je ziet ze nog net niet ontstaan...
Danabelle, gefeliciteerd! Super nieuws allemaal! Stoetel, bijna 39 weken, spannend spannend Wat vervelend zeg, die 6e ziekte bij Celine. Mick heeft het ook een keer gehad, ook helemaal onder de vlekjes. Dacht eerst dat het waterpokken was. Hopelijk herstelt ze snel, want dit is niet leuk! Duckertje, wat raar zeg. Ontpillen lijkt me niet echt meer aan de orde, maar weet niet hoe lang je de pil hebt geslikt? Hier alles oke. Nog een beetje zoekende naar meer voldoening of zoiets. Ben wel blij dat acupunctuur weer is begonnen. Ik heb mijn man flink onder handen genomen met ooracupunctuur. Helpt echt supergoed voor zijn rug. Ben nu een beetje aan het struinen op internet om meer naalden aan te schaffen. Verder heb ik deze maand behoorlijk wat afspraken staan terwijl ik er niet echt de puf voor heb. Ik heb wel erg zin in de decembermaand moet ik zeggen. Lekker Sinterklaas vieren met de kids en Kerst en Oud en Nieuw...kan bijna niet wachten.
Emma, ben blij te horen dat de accupunctuur weer begonnen is! Werken ze hier met een bepaalt soort naalden? Verwen je mannetje maar lekker! Gaat het alweer iets beter met zijn rug? En hier is het inderdaad raar. Ik heb de pil redelijk lang gebruikt, een jaar of 10.... Maar de laatste tijd verliep alles redelijk op schema! Ik wacht gewoon nog even af. Als de lengte hetzelfde is, zal het wel gewoon mijn menstruatie zijn. Ik wacht in ieder geval dus tot maandag! Denk ik.... Groetjes, Duckertje
Ik heb jullie ook gevonden hoor... ik kom later weer reageren want jai staat hier nu net en er komt een heerlijke poeplucht voorbij dus ja...
Helaas..... ben gisteravond dan toch echt ongesteld geworden..... Wel precies twee weken na het vinden van m'n ei. Verder vandaag maar eens een rustig dagje aan het houden! Groetjes, Duckertje
Hé Duckertje, nou weet je in elk geval waar je aan toe bent. Is toch prima als je twee weken na je ei ongesteld wordt , en jullie gaan er 'eigenlijk' toch pas over een paar maanden voor toch? Emma doe je een echte cursus voor acupunctuur? Dat je je man ook behandelt? Klinkt interessant! Ik heb ook zo'n zin in december! Denk dat Nadine nu wat meer mee krijgt van Sinterklaas - het is zo'n feest om een dreumes cadeautjes te zien uitpakken en we gaan aan het einde van het jaar ook nog een weekje weg. Met kerst zelf heb ik dan weer niets. Oh, Nadine is trouwens een uur geleden héél hard op haar achterhoofd gevallen.. ze stond onder de douche en opeens, PATSBOEMKLETTER knalde ze achterover. Mijn man was erbij, ik hoorde het twee kamers verder.. ze heeft best lang gehuild, maar uiteindelijk was het weer goed, konden we haar aankleden en heeft ze nog wat gedronken. Ze ligt nu in haar bedje, ik hoop maar dat ze er verder geen last van heeft/krijgt.