Hoi allemaal, Ook hier zijn we met onze eerste ronde bezig... Ben al wel tijdje gestopt met de pil dus al wel geheel ontpilt en normaal gesproken voel ik heel duidelijk mijn ei behalve deze maand. Vorige week rommelende buik en steken in mijn borst. Heb nu heel erg gevoel dat het niet raak is, alles is weer rustig, behalve dat ik wat last heb van stemmingswisselingen.. Niet fijn voor manlief... Ik vond het ook heel spannend, maar ga wel proberen er in de 2de ronde er wt minder druk op te keggen en proberen te genieten. ( ook van het klussen, ipv dat het Moet) wie weet Lijkt me leuk om verder te kletsen hoe het iedereen vergaat!
Hey meiden!! Wat leuk dat jullie ook allemaal in de 1e of 2e ronde zitten wij zitten nu in de 3e ronde!! Ik heb al een zoontje van 5 jaar en we gaan nu samen voor een broertje of zusje voor hem. Het is echt spannend allemaal, ook zenuwslopend moet ik zeggen..elke maand je afvragen of het nu wel of niet zo is en dan nog je lichaam die je zo voor de gek kan houden. Heel veel succes dames!! Lijkt me leuk om elkaar hier op de hoogte te houden en onze ervaringen/gevoelens te delen!!
Gek wat je lijf allemaal doet... Als ik niet ongesteld wordt ga ik pas een test kopen. Ben anders bang dat ik om de haverklap ga testen ik ken mezelf een beetje! Vanmiddag op het terras toch maar gewoon een drankje gedronken, heb me voorgenomen nergens op te hopen. Het is immers pas de eerste ronde en ben pas een paar weken geleden gestopt met de pil!
Ik test ook pas eind van de week als ik niet ongesteld geworden ben. normaal had ik dat helemaal nog niet gedaan omdat het pas de eerste maand is maar ik had afgelopen donderdag een beetje bloed en daarna niks meer en heb iets gelezen over een innestelingsbloeding dus ik maak mezelf de kop alweer gek o ben ik erg goed in) Haha. Maar meer voor de.zekerheid omdat ik van alles voel nu.
@ Rnee: Oeeh ja dan zou ik mezelf ook gek maken als ik wat bloed was verloren voor m'n NOD! Ik hoop het voor je! Duimduimduim Ik heb behalve wat lichte krampjes nergens last van, dus ik ga helemaal nergens van uit. Ik heb zelf wel tests in huis liggen, maar ik kan er wel vanaf blijven. Heb deze keer m'n ei wel gevoeld en toen zijn we ook direct nog weer aan de klus gegaan... Nou ja, we zullen het wel zien
Ja spannend, ben heel erg benieuwd. Kan eigenlijk niet wachten tot vrijdag maarja zal toch moeten Ben net een maand gestopt dus ik ga nergens vanuit natuurlijk maarja alles is mogelijk. Ga heel hard duimen dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn !
Hi, Wij gaan vandaag voor de 1e ronde. Ben in augustus met de pil gestopt en wilde daarna 1x 'normaal' ongesteld worden. Ik werk met ovulatietesten van ClearBlue en had vanochtend een smiley. Erg spannend allemaal
ja maar dat is ook wel normaal denk ik vooral als het de eerste is en alles is nog nieuw en leuk en spannend haha
ik ben ook pas gestopt met de pil en dacht echt dat ik zwanger was maar echt ontpillen en was zo bezig zat 24/7 op zwangerschaps pagina me vriend zei ben er toch niet zo mee bezig , maarja makkelijker gezegd dan gedaan ik werd ongesteld na 26 dagen en ben nu in ronde 2 en nu echt al veel minder mee bezig komt ook omdat je net begint en alles wilt weten en zo blij bent dat je gaat beginnen! heb deze maand veel meer rust in mijn kop dacht er 24/7 aan! het is zoooooooooo spanneeend! kan niet wachten om een heerlijk klein frummeltje te voelen in mij buik! iedereen heel veel succes en snel een posi test !!!!! liefs love7
Zo herkenbaar! Zo heilig van overtuigd dat het raak was eerste keer. Zelfs nu af en toe twijfels of ik toch niet nog ff moet testen aangezien symptomen ook geen dag weg zijn geweest. Maar toch inderdaad meer rust, zal wel ontpillen zijn en we zien wel. Wie weet een deze dagen wel raak. Hoop echt dat jullie natuurlijk wel raak hebben maar echt geniet er ook van... liefs
Herkenbaar, zit ook veel op deze site te kijken en mijn vriend zegt ook je niet er niet zoveel mee bezig zijn maar denk dat iedereen dat wel heeft in het begin. hopelijk volgende maand minder, al ben ik er nu ook heilig van overtuigd dat het raak is Haha we zullen zien
Hoi allemaal, wij gaan ook voor de eerste ronde voor ons eerste kindje. Heel spannend. Vorige week ongesteld geweest. Nu dus wachten op de ovulatie. Iedereen succes!!
Een vraag aan jullie allemaal... Gebruiken jullie nog iets om de goede dagen te bepalen als tempraturen of ovulatietesten? Ik voelde mij ei altijid erg goed, maar afgelopen maand toen we ervoor wouden gaan dus helemaal niet. Nu wil ik misschien gaan tempraturen, maar aan de ander kant wil ik het ook gewoon leuk houden ipv dat hele verplichte. Was ff benieuwd wat jullie ervaringen zijn. X
@ Ameike: ik gebruik geen ovu testen en temp ook niet, eerst maar eens een tijdje zo proberen, vind het ook wel belangrijk dat het leuk blijft en dat het geen "moeten" wordt kan altijd nog als het niet wil lukken. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ik wil het eerst proberen aan de hand van de Billingsmethode, vind het een mooie gedachte om zwanger te worden door naar mijn lichaam te 'luisteren'. Als dat binnen een paar maanden (dit klinkt alsof ik heel ongeduldig ben hihi) niet lukt, ga ik ovu-testen proberen. Temperaturen vind ik op dit moment best wel een gedoe en dat moet je ook een tijdje gedaan hebben om een goed beeld te kunnen krijgen van het moment van je eisprong. Ik HOOP dat het zo lukt