En daar gaan we!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starshine, Oct 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Wij willen het ook eerst op de gewone manier proberen, zonder hulpmiddelen. Volgens mij voel ik ook mijn eisprong links, vorige maand heb ik niks gevoeld, dus misschien is links wat gevoeliger?
    Heb nog steeds wat krampjes (kan ook ontpillen zijn), sinds eergisteren af en toe wat steekjes in m'n (.)(.) en wat sneller duizelig (kan ook tussen m'n oren zitten). Wil zaterdag een testje wagen ivm feestje. M'n NOD is maandag..
    Ben er minder mee bezig dan de vorige 2 maanden. Toen was ik wel gestopt met de pil, maar waren we er nog niet mee bezig.
    Nu we voor het eggie bezig zijn heb ik meer rust

2. Ameike

Ameike Lid

Aug 18, 2011
    93
    0
    6
    Female
    Hoi dames, tnkx voor de reacties.

Ook wij gaan het eerst proberen om de gewone manier ;). Ben helaas bang dat het deze ronde niet raak is... Nu wat buikkrampen, en al lichte bruine afscheiding helaas dus op naar de volgende ronde. Hopen dat ik mijn ei dan wel voel ;)

3. Ameike

Ameike Lid

Aug 18, 2011
    93
    0
    6
    Female
    Wat is het rustig hier..... Geen nieuwe ontwikkelingen??:(

4. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    zwanger worden... 20 Sept, 2012 gestopt..zo spanne
    vriendjes gezocht..;
    Hallo meiden,
    Ik sluit ff aan, als t goed is,, ben 22 jaar en heb een zoontje van 10 maand, was toen lekker snel zwanger, hoop dat het met de 2e ook zo snel gaat,maar je weet t nooit natuurlijk! Ben 20 sept. gestopt en gister ongesteld geworden, hoop dat t snel raak is!:)

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ts, ik lees dat je kan testen vandaag ! En en en ??? :D

6. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Hoi,

Ik sluit mij ook bij jullie forum aan. Ik ben 27 en wij zijn nu bezig met onze eerste ronde. Ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld en wij zijn momenteel om de twee dagen aan het klussen. Dit is voor mij allemaal nieuw en mijn vriendinnen zijn allemaal happy single, dus met hun kan ik hier niet over praten. Super leuk daarom dat ik dit forum vond!

7. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    zwanger worden... 20 Sept, 2012 gestopt..zo spanne
    vriendjes gezocht..;
    Hallo welkom, spannend idd, dan ga je niet ff lekker babbelen met je vriendinnen nee, zo leuk ja dat dit er dan is!
    Succes...

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Ook ik sluit me graag aan! Wij gaan ook voor ons eerste kindje, ik ben afgelopen week gestopt met de pil. Ik vind het allemaal wel spannend en ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Het is wel heel fijn om het hier te kunnen delen..

9. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Dames, jullie vormen zo langzaam aan een clubje.
    Ik verplaats jullie naar 'zwanger worden clubs'

10. Ameike

Ameike Lid

Aug 18, 2011
    93
    0
    6
    Female
    Waar staat die dan?? Ik kan het niet terugvinden in de zwanger worden clubs... Help:(

11. Love2011

Love2011 Niet meer actief

je zit er nu in toch... ?? hihi ! dus je hebt hem gevonden.. wel erg stil hier in het topic :)

12. Ameike

Ameike Lid

Aug 18, 2011
    93
    0
    6
    Female
    Ik dacht uit bovenstaande bericht dat het verhuisd was naar club ipv forum...maar idd wat stil hier...

13. Love2011

Ja jammer.. Jij zit op dag 41 zie ik? Nog geen menstruatie in aantocht of ben je zolang overtijd ?

14. Ameike

Ameike Lid

Aug 18, 2011
    93
    0
    6
    Female
    Mijn banner telt door zie ik nu idd... Heb mijn ongi gehad en we gaan nu voor de 2de ronde... Linker eierstok zeurende pijn dus gisteren geklust en morgen ff weer hopen dat het voldoende is. Vorige maand heb ik mijn ei niet goed kunnen spotten dus was moeilijk om goed te plannen.

En jij wanneer is jou nod of ei?

15. Love2011

Oké, spannend.. Op welke dag zit je nu van de cyclus? Ik zit op dag 8, mijn eerste cyclus was 38 dagen dus weet het niet wat het deze ronde gaat doen.. Ik heb vorige keer mijn ei gespot door het slijm dus hoop deze maand weer.. Ben benieuwd!

Share This Page