En daar is ie dan: topic nummer 252.141 over een interieur!

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo'n geweven stof vinden we inderdaad erg mooi. De bank die we gisteren zagen was donkergrijs, bijna zwart. Erg mooi en ik denk dat je dan met accessoires altijd alle kanten op kunt. Dat landelijke wil ik, mezelf kennende :D, niet voor altijd.
    Ik zit er alleen een beetje mee, een hoekbank vind ik super, maar je hebt niet echt superveel zitplaatsen. Bij die van gisteren kunnen 4 mensen met gemak er op zitten en dat zoek ik toch minimaal, een goede zitplek voor 4 mensen en niet hutjemutje op elkaar. Beetje jammer alleen dat die bank te groot was voor onze zithoek, die is maar 3 bij 2,5. Een kleinere hoekbank en een fauteuil erbij is een optie, maar in onze woonkamer wordt dat lastig. Zucht :p

Die winkeltips voor accessoires vind ik een goed idee, ik weet ook niet in hoeverre je hier sites neer mag zetten. Toevallig gisteren nog een hele leuke gevonden, maar het is een webshop en het zou maar zo kunnen dat dat als reclame wordt gezien...

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Oh das inderdaad balen :( Wij hebben een offciele 3zitter met aan de linkerkant een verlenging zeg maar, maar vaak zitten er op een verjaardag bijv, 6 mensen op de bank met gemak. Dat zit niet krap gelukkig!

Ik denk dat we in deze contex toch wel over shops mogen hebben ofniet? Het is geen reclame voor jezelf... We zullen zien ;)

Hier veel leuke accessoires gezien bij de Action (ook nog eens niet zo duur haha ook leuk!), Leen Bakker had ook veel landelijk/brocante accessoires en hele mooie banken trouwens. Bij de Xenos gisteren hele gave wanddecoratie gezien in de vorm van diverse gietijzeren harten maar moeten even kijken hoe we die willen gebruiken.

Webshops heb ik Brocanterie Sophie onder mijn favorieten, daar heb ik de deurstickers besteld en kreeg daarnet van een vriendin The Apple Garden gekregen, ook een hele leuke webshop.

Deel Deze Pagina