goede beslissing het scheeld al een hele hoop dat je eerst gewoon als vrienden met elkaar probeerd om te gaan inplaats van gelijk weer samen te gaan wonen. vind dit een moedige beslissing ik hoop dat hij het dan ook allemaal meent en zijn zoon financieel ondersteunt en er genoeg tijd mee door brengt. veel geluk
Leen ik vind het een hele moedige en wijze beslissing. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij een vader voor Liam kan zijn, dan volgt de rest vanzelf. Wens je heel veel geluk en sterkte toe.
Ik ken de situatie natuurlijk niet van binnen en van buiten. Wel weet ik dat opgroeien zonder vader ook niet alles is. Mijn vader heeft mijn moeder en mij nl ook in de steek gelaten. Hij was ook niet bij mijn geboorte. Maar mijn moeder heeft wel altijd de deur voor hem opengelaten: als hij mij wou zien dan mocht dat. Maar dat heeft hij maar een paar keer gedaan. Mijn moeder deed dat voor mij. Zij schakelde gewoon het gevoel wat zij bij hem had uit. En dat vind ik heel erg knap. Ik hoop dat ik zelf nooit in zo'n situatie terecht komt, maar ik zou de vader van mijn kind nooit de toegang tot zijn kind ontzeggen. (met uitzondering natuurlijk van als de vader geestelijk en/of lichamelijk geweld zou vertonen). Vanaf mijn eigen kant gezien hoop ik dat je voor je kindje het op kunt brengen toch iets met de vader te regelen. Sterkte iig.!
Sorry ik lees net je beslissing, ik zie dat je al een hele grote stap hebt genomen! Erg knap van je! Succes met de toekomst, ik hoop voor je dat iig de relatie tussen jou en je vriend/ex, zo goed blijft dat jullie elkaar gewoon normaal kunnen zien als jullie kindje erbij is. En groeit er weer meer uit tussen jullie is dat alleeen maar mooi! Groetjes Linda
Hallo, tot nu toe gaat alles heel goed! Hij is enorm geinteresseerd in zijn zoon en wil meegaan bij de controles van de dokter enz. Hij heeft ook al geld gestort en is bij apotheker zijn melk gaan kopen en in het warenhuis een doos pampers. Ik vind het ook heel leuk voor Liam dat hij zijn papa heeft en leuk om te zien hoe hij met zijn zoontje omgaat! Hij komt nu bijna elke dag langs en we praten enorm veel met mekaar en gisteren hebben we gekust ! Ik wil wel niet te hard van stapel lopen en ga hem nog niet terug laten inwonen want ik wil een beetje meer zekerheid hebben en zien of hij echt meent wat hij zegt en doet! Groetjes aan iedereen
Fantastisch! Voor nu kun je niet meer wensen. Heerlijk dat hij zo betrokken is als vader. Voor Liam ook goud waard. En jullie samen, ach wie weet wat voor pracht relatie jullie saampies nog op gaan bouwen. Precies wat je zegt, rustig aan. Heel veel geluk!
ik zie dat het nog steeds goed gaat. was erg nieuwsgierig geniet er lekker van en ga gewoon op je gevoel af. succes
ik vind gewoon dat je het mischien nog eens moet proberen ..het is natuurlijk heel erg dat hij er niet was toen je zwanger was.. ik ken ook de situatie niet die zich toen afspeelde ..maar ik ben van het principe dat iedereen een 2de kans verdient. dus ik zou er toch eens over nadenken..en het is voor je zoontje ook leuk als hij een papa heeft waar hij naar kan opkijken later..wat die zal hij zeker missen als hij zijn papa niet mag zien. iedereen zijn mening is hierin anders..maar doe gewoon waar je je goed mee voelt..praat veel met elkaar en probeer het terug goed te maken of tot een oplossing te komen. ik wens je veel sterkte in je beslissing en je weet dat je hier altijd je verhaal mag komen doen! en dat wij er altijd zullen zijn om je te steunen wanneer het eens moeilijk gaat! dikke knuffel
Hallo iedereen tot nu toe gaat alles nog steeds normaal en leuk! Zijn ouders zijn zooo blij dat ze hun kleinkind kunnen zien zeg! Zijn mama stond te trillen op haar benen en te huilen toen ik Liam in haar armen legde. En hij is zo fier als een gieter op zijn zoontje en ik zie al dat hij echte vadergevoelens heeft voor hem! Hij stopt hem in badje, geeft hem de fles, ververst zijn pamper en troost hem tijdens het huilen! En zonder dat ik het vraag In mijn album heb ik een paar fotootjes toegevoegd! Groetjes aan iedereen P.S. Platliggertje hoe gaat het nu met jou :
Schitterend nieuws! Hier gaat het nog redelijk, ondanks de ontsluiting(bijna 5 cm) en de weeën die er af en toe eens door komen. Overmorgen ben ik 35 weken, volgende vrijdag (1 juni) dus 36 weken en dan zou ik mogen stoppen met de weeënremmers, maar ga dat nog niet doen. Moet maandag (4 juni) op controle en stop die avond pas. Zou echt de controle nog willen hebben, ben ik een beetje gerustgesteld. 1 ding staat vast: de bevalling is voor de week van 4 juli, dus akelig dichtbij... En te denken dat de gynae nooit gedacht had dat ik week 28 ging halen, ben er al bijna 7 weken voorbij! HET LUKT MIJ tot 36.3 weken!
Af en toe zie ik een berichtje van je als ik weer eens surf over het forum. Maar nu kon ik het niet laten om te zeggen: volgens de pendel onder je banner wordt 't 07-06-07, dus ehh...
als maandag de 4de is, dan is donderdag de 7de (pendeldatum) en is het dus idd in diezelfde week! Had ik niet eens echt over nagedacht (thx voor hint ) Goh, das dus morgen nog 2 weken (écht wel akelig dichtbij...) Mag me niet focussen op die datum, kan evengoed ervoor of erna zijn, zelfs morgen, dus ehhh...
Nog geen nieuws platliggertje? : Hier gaat alles prima , de papa is gewoon helemaal verzot op zijn zoontje en tussen ons werkt het beter dan ervoor! We praten meer met elkaar en gaan overal samen naartoe! Liam heeft donderdagnacht zijn wiegedoodtest gekregen en de uitslag is perfect! Hij is geen risicokindje en slaapt normaal. Hij begint nu ook te lachen naar ons en das echt zoooo schattig om te zien! Groetjes Leen
Ben vandaag op de laatste controle geweest bij de gynae... Ongeveer 5 cm ontsluiting en het bevel onmiddellijk te stoppen met de weeënremmers; placenta is bijna volledig verkalkt en de beeb moet eruit. Dan had ik de moed om de pillen te blijven nemen tot vrijdag... Hij zat aan het prachtige gewicht van bijna 2.800 kg en hij mag dus gerust komen! Ben ook nog gestript, in de hoop dat het snel zal doorzetten. Beeb lag met hoofdje neerwaarts en ligt vast, dus het wordt een vaginale bevalling Staat vast dat het geen couveuse zal worden, aangezien hij een goed gewicht heeft en ik spuiten heb gekregen om zijn longen te rijpen, het enige wat af te wachten is, is of hij zijn temperatuur goed kan houden en een goede zuigreflex heeft. Afwachten nu... Voor vrijdag moet hij er zijn of het wordt ingeleid. Goed nieuws ivm de wiegendoodtest! En héél goed nieuws ivm de papa Ik ben zo blij voor jullie
Ik wil eerst even zeggen dat ik het geweldig vind dat Liam zijn papa het licht ineens gezien heeft en zo knokt voor zijn kind! Ik vind ook dat jij er heel erg goed mee omgegaan bent! Je was boos en gekwetst, maar je hebt je tegelijkertijd ook gerealiseerd dat hij wel Liam zijn papa is, en je hem die niet af kon nemen op basis van puur koppigheid! Heel knap! Ik ben blij voor jullie dat het goed gaat, het lijkt wel een sprookje te worden.. 'en ze leefden nog lang en gelukkig' Wel even een vraagje... Wat is een wiegendoodtest? Is dat iets Belgisch ofzo? Dat doen ze hier niet... ben benieuwd hoe en wat ze dan testen... doen ze dat bij alle kindjes?
hebben mijn zonen ook gekregen... Wiegendood komt voor bij baby's, een soort van 'vergeten ademhalen' en je vind je beeb dan dood in z'n ledikantje :-? Die test is een slaaptest, met een heleboel kabeltjes op het hoofdje, hartslagmeter enz enz, en dan een netje over het hoofdje zodat ze de kabels niet kunnen los trekken. De beeb voelt er niets van, maar als moeder, avder en arts ben je wel gerustgesteld. Vooral bij prematuren, dysmaturen en keizersneekindjes wordt de test afgenomen. Ook bij baby's die bij de geboorte wel groot en zwaar genoeg waren, maar ademhalingsproblemen vertoonden. Mijn oudste was dysmatuur (2.310 kg en 44.5 cm) en de jongste prematuur (2.340 kg en 45.5 cm) dus werd de test ten zeerste aanbevolen. Ook bij deze beeb gaat de test worden gedaan (prematuur, is voor deze week, dus week 36) en je bent echt een pak geruster.