wie kan me helpen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nipa18, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hoi meiden

ik heb een probleem en hoop op wat tips...

-teun huilt 15 uur uit 24.
    -osteopaat kan niks betekenen en vermoed verborgen reflux...
    -huisarts geweest, was dienstvervangend. en haar advies was op kv overstappen met 3 voedingen van de 7 dit omdat zij denkt dat de bv niet voedend is. dit terwijl teun zijn geboortegewicht 3800 gram was en met 8 weken 5995 gram:(.
    -consultatiebureau gebeld om advies omdat ik me bv niet wil opgeven. zij zegt probeer johannesbroodpitmeel om te testen of hij daardoor minder huilt omdat dit verdikt.
    -de lactatiekundige zegt misschien is het KMA.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-lactatiekundige/201486-huisarts-raad-kv.html

al met al ik weet het niet meer. :$
    alle tips zijn welkom.....

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    jeetje meid, wat een gedoe!
    heftig als je kindje zoveel huilt.

Als ik dat gewicht lees vind ik het echt onzin dat de bv niet voldoende voedend zou zijn. En belachelijk dat zo'n ha dan maar zegt: vervangen door kv! Het advies is toch echt 6mnd volledig bv. en als er dan ook nog een allergie wordt vermoed lijkt me dat toch helemaal goed.

Als hij zo blijt huilen zou je misschien een chiropracter kunnen proberen. Anders zou ik een verwijzing naar een kinderarts vragen. Eventueel eerst naar je eigen ha gaan. Zeker als hij zoveel huilt en er KMA en/of relux wordt vermoed. Een kinderarts kan dat allemaal onderzoeken.

iig heel veel suc6, want een kindje dat zoveel huilt is heeeeeel heftig. Had een vriendin van mij ook en haar zoontje bleek zowel reflux als KMA te hebben.

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hai, goed dat je een topic hebt geopend! Gelukkig vond je me niet te bemoeialerig. Ik denk echt wel dat als iedereen met tips komt je kunt kijken hoe je verder wilt.
    De huisarts heeft zo duidelijk geen verstand van zaken!

Heeft ie krampjes? Infacol al geprobeerd?
    Helpt het om hem rechtop te houden?
    Heb je de johannesbroodpitmeel al geprobeerd?

Ik zou naar een lactatiekundige gaan. Zij kan contact opnemen met de huisarts en uitleggen dat dit geen beleid is waar iemand mee geholpen is.

Ik vind op zich de KMA geen gekke gedachte ook...

4. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    die huisarts spoord gewoon niet:$

-iets tegen krampjes heb ik nooit geprobeerd:(
    -rechtop houden helpt zeker wel
    - johannesbrooodpit nog niet in huis was niet geleverd bij drogist;)
    - zelfs als ik hem 30 sec neer leg gaat hij huilen.
    - de nachten gaan wel redelijk goed??!!!!

Deel Deze Pagina