En daar lig je dan... in het ziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door RSL, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh jeetje RSL weet je al meer? Misschien een beetje gek om te zeggen maar je krijgt een meisje en dat zijn echte vechtertjes als ze te vroeg geboren worden! EN je meisje is al meer dan een kilo!

Ik hoop dat je kleine meisje toch nog langer dan een week kan blijven zitten! Hoe voel je jezelf?

2. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Heftig, heel veel sterkte. Hoop dat je kleine meisje het nog even volhoud in je buik.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Jemig meid, ik lig ook in het zkh met PE maar wel op een heel andere termijn en een stuk milder. Je eiwitten zijn met recht code rood. De grens voor PE is 0.3gr eiwit, de kritieke/ernstige grens is 1.0.
    Hopelijk kan de baby lang genoeg blijven zitten om de longrijping te laten werken. Gunstig dat je een meisje krijgt, die doen het meestal beter dan jongetjes bij vroeggeboorte! Heel veel sterkte.

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat onwijs heftig!! (weet wat je doormaakt)
    hopelijk mag jullie meisje nog even lekker bij mama blijven zitten!
    heel veel sterkte...

knuffels!

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat ontzettend naar zeg. Ik hoop dat je dochtertje nog even in je buik mag blijven wonen. Heel veel sterkte!

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Oh wat heftig voor je om mee te maken. Gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden. Ik wil je veel kracht wensen en hoop dat alles goed met jou en de kleine zal gaan en de artsen de juiste beslissingen nemen.

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    thnx all. gisteravond voor het slapen gaan was de bloeddruk 140/90. Voor mijn doen erg goed. Ik mocht zelfs slapen zonder magnesium infuus. Wat een rotzooi is dat. Mijn hele arm deed pijn en werd helemaal rood en dik.
    ook heb ik de 2e en laatste longrijpingsspuit gehad.

wb de urine er zat 11 gram eiwit in dus mega veel.

gister een gesprekje gehad met iemand van de geestelijke gezondheidszorg.. Even ventilleren. ook een kweek gehad voor groep b strep. En inwendige echo. bbm was 30 mm en was goed. ook pre-operatief ging goed. Het zal een keizersnede gaan worden. Nu is de vraag alleen nog wanneer.

Nu zo ontbijten en dan een ctg, en later een echo. vanmiddag om 12 uur komt kraamzorg voor een gesprek. rond 2 uur komt mn ventje en zullen we ergens in de middag een gesprek hebben met de kinderarts en een rondleiding op de afdeling waar ons meisje zal komen te liggen. ook krijgen er nog boeken te zien over hoe alles in zijn werk zal gaan.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sterkte meid, jullie zijn in goede handen!

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Heftige tijd RSL. Bloeddruk is niet slecht inderdaad! Dat magnesiumsulfaat is inderdaad naar spul, het brand enorm. Fijn dat je een nachtje zonder infuus mocht, dat ligt toch beter. Hopelijk kun je vandaag door alle gesprekken en het rondkijken een beetje je voorbereiden op de komende tijd. Vergeet niet elke vraag die in je opkomt vooral te stellen aan de artsen! Dat je niet achteraf met vragen zit of je hoofd nog voller zit daardoor.

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wens jullie heel veel sterkte en rust in je hoofd en lichaam! *knuff*

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Sterkte!

12. Ansji

Ansji Niet meer actief

Heel veel sterkte RSL! Ik heb ruim 4 dagen aan dat magnesium infuus gelegen ivm hellp bij mijn vorige zwangerschap, wat een troep! Ik kon en mocht niks meer, je word er helemaal suf en ziek van... Fijn dat jij er weer af mocht! En heel erg fijn dat ze je zo goed voorbereiden in het ziekenhuis. Het is al gezegd, maar echt waar, vraag zoveel mogelijk aan de artsen.

13. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Heel veel sterkte deze weken, hopelijk mag jullie meisje nog een beetje blijven zitten.

14. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Ik las je bericht in het andere topic, heel veel succes!!

15. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Heel veel succes vandaag, hoop dat alles voorspoedig verloopt voor jou en je kleine meisje.

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Heel veel succes vandaag! En ik duim dat alles goed gaat en jullie kleine meid een goede start heeft!

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wauw heftig zeg. Heel veel sterkte daar en succes. En we duimen allemaal voor jullie en je meisje x

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik wens je heel veel succes vandaag en duim voor een super goede start voor je meisje!!

19. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Succes en sterkte RSL! Ik duim voor een goede start!

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag RSL! Knuf!

Deel Deze Pagina