Ooh jeetje RSL weet je al meer? Misschien een beetje gek om te zeggen maar je krijgt een meisje en dat zijn echte vechtertjes als ze te vroeg geboren worden! EN je meisje is al meer dan een kilo! Ik hoop dat je kleine meisje toch nog langer dan een week kan blijven zitten! Hoe voel je jezelf?
Jemig meid, ik lig ook in het zkh met PE maar wel op een heel andere termijn en een stuk milder. Je eiwitten zijn met recht code rood. De grens voor PE is 0.3gr eiwit, de kritieke/ernstige grens is 1.0. Hopelijk kan de baby lang genoeg blijven zitten om de longrijping te laten werken. Gunstig dat je een meisje krijgt, die doen het meestal beter dan jongetjes bij vroeggeboorte! Heel veel sterkte.
wat onwijs heftig!! (weet wat je doormaakt) hopelijk mag jullie meisje nog even lekker bij mama blijven zitten! heel veel sterkte... knuffels!
Wat ontzettend naar zeg. Ik hoop dat je dochtertje nog even in je buik mag blijven wonen. Heel veel sterkte!
Oh wat heftig voor je om mee te maken. Gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden. Ik wil je veel kracht wensen en hoop dat alles goed met jou en de kleine zal gaan en de artsen de juiste beslissingen nemen.
thnx all. gisteravond voor het slapen gaan was de bloeddruk 140/90. Voor mijn doen erg goed. Ik mocht zelfs slapen zonder magnesium infuus. Wat een rotzooi is dat. Mijn hele arm deed pijn en werd helemaal rood en dik. ook heb ik de 2e en laatste longrijpingsspuit gehad. wb de urine er zat 11 gram eiwit in dus mega veel. gister een gesprekje gehad met iemand van de geestelijke gezondheidszorg.. Even ventilleren. ook een kweek gehad voor groep b strep. En inwendige echo. bbm was 30 mm en was goed. ook pre-operatief ging goed. Het zal een keizersnede gaan worden. Nu is de vraag alleen nog wanneer. Nu zo ontbijten en dan een ctg, en later een echo. vanmiddag om 12 uur komt kraamzorg voor een gesprek. rond 2 uur komt mn ventje en zullen we ergens in de middag een gesprek hebben met de kinderarts en een rondleiding op de afdeling waar ons meisje zal komen te liggen. ook krijgen er nog boeken te zien over hoe alles in zijn werk zal gaan.
Heftige tijd RSL. Bloeddruk is niet slecht inderdaad! Dat magnesiumsulfaat is inderdaad naar spul, het brand enorm. Fijn dat je een nachtje zonder infuus mocht, dat ligt toch beter. Hopelijk kun je vandaag door alle gesprekken en het rondkijken een beetje je voorbereiden op de komende tijd. Vergeet niet elke vraag die in je opkomt vooral te stellen aan de artsen! Dat je niet achteraf met vragen zit of je hoofd nog voller zit daardoor.
Heel veel sterkte RSL! Ik heb ruim 4 dagen aan dat magnesium infuus gelegen ivm hellp bij mijn vorige zwangerschap, wat een troep! Ik kon en mocht niks meer, je word er helemaal suf en ziek van... Fijn dat jij er weer af mocht! En heel erg fijn dat ze je zo goed voorbereiden in het ziekenhuis. Het is al gezegd, maar echt waar, vraag zoveel mogelijk aan de artsen.
Heel veel succes vandaag! En ik duim dat alles goed gaat en jullie kleine meid een goede start heeft!