ons prinsesje is vandaag gehaald. Haar longetjes waren nog niet zo rijp als gehoopt werd dus ze krijgt nu een beademingsbuisje. . het is allemaal erg spannend. ..
Van Harte Gefeliciteerd met jullie meisje! Ik hoop dat ze snel aansterkt en zelfstandig kan ademen. Heel veel sterkte deze periode!
RSL gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje! Ik ga heel hard duimen dat ze in de couveuse maar snel groter en sterker mag worden en dat het allemaal goed mag komen! Sterkte met alle zorgen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Ik hoop dat het snel helemaal goed mag gaan met jullie kleine meisje. En natuurlijk ook met jou, het is niet niks zo allemaal...
Ohh wat spannend RSL! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en heeeeeel veel gezondheid gewenst voor haar, dat ze maar snel zonder de beademing kan en het heel goed gaat doen!
Van harte met jullie dochter. Ik hoop dat ze het goed doet... Herkenbaar, alleen hebben wij het nog wel een tijdje kunnen uitzingen met medicijnen. Pas goed op jezelf, je lichaam heeft een zware klap gehad.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Dat ze maar snel mag aansterken en ever een paar weekjes lekker naar huis.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk mag ze over een laar weekjes mee naar huis! Zal vast net zoals haar moeder een vechtertje zijn!! Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Nog veel last van de zwverg? Duim dat alles oke is met je!
thnx all. Ze doet het naar omstandigheden erg goed. vannacht hebben ze geprobeerd de beademing wat te minderen maar dat was toch iets te veel. Ze is erg druk en pittig en het putte haar erg uit. morgen het het hopelijk beter.
Gefeliciteerd met jullie dochter!! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk mag ze snel mee naar huis!