Nou waarschijnlijk mag vandaag de beademingsbuis er uit en over op de cpap!! Oh wat geweldig.. Dan mogen we voor de eerste keer onze kleine meid vast houden.. Wat kijken we daar naar uit. Haar voelen, ruiken.. ben helemaal euforisch!! hier een foto van ons prachtige prinsesje
Proficiat!! Ze ziet er heel goed uit voor zo vroeg geboren te zijn vind ik!! Geniet van het knuffelen
wouw!! gefeliciteerd!! wat een mooi meisje!! fijn dat jullie haar vandaag beet mogen houden zeg, wat zal dat heerlijk zijn voor jullie alle 3!! geniet ervan!!
Hoii het gaat goed met ons. Onze kleine dame weet goed wat ze wil en wat niet. gister kwamen we bij haar en toen had ze besloten dat ze prima zonder de cpap kon. En lag ze dus prinsheerlijk zonder beademing in dr couveuse om zich heen te kijken. Met een saturatie 98%. Dus nu heeft ze de korte sprietjes (low-flow) dat is alleen wat lucht die de neus slijmvliezen wat prikkelen zodat ze niet vergeet te ademen. vandaag is haar infuusje uit gegaan met voedingsstoffen en antibiotica. En krijgt ze haar voeding via een sonde. Ze doet iedereen verbazen, zo ontzettend sterk is ze. Ze plast en poept goed. en we hebben al heerlijk met haar mogen knuffelen.. Wat een rijkdom!
Wat ontzettend goed RSL! Dat zijn volgens mij geen stapjes maar enorme sprongen voorwaarts! Wat fijn!
Wauw, ik lees dat je inmiddels bevallen bent en dat jullie meid het goed doet. Gefeliciteerd, wat knap dat ze al aan de lowflow ligt en geen infuus meer heeft. Ik hoop dat ze zulke mooie stappen mag blijven maken! Geniet er lekker van!