er blijven toch dingen zijn waar ik totaal niets van begrijp, breng je keurig je dochter naar school, bere trots op haar step. helaas oor mijn hg zwangerschap werd ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. mijn vader haalde die meid uit school, vergat de step, Is de volgende dag de step gewoon foetsie!!!!. gewoon op het schoolplein, uit het fietsenhok, weggggg. kom ik gister vers uit het ziekenhuis, hoor ik dat haar step totaal vernield terug is gevonden op het dak van het fietsenhok. chrome frame, kapot gebogen, wielen eraf getrapt, voet plataeu omgebogen. het was echt een super sterke step, tot max 100 kg kon erop. we wonen in een ienimieni klein dorp, nog geen 800 inwoners, niemand heeft iets gezien, gehoord. kan er nog steeds niet bij. in mijn tijd gebeurde dit helemaal niet!!!
Is toch ook niet normaal meer alles moet blijkbaar kapot tegenwoordig. Hoop voor haar dat ze snel een mooie nieuwe step terug kan krijgen dit is gewoon sneu
kunnen er alleen scholieren op het schoolplein, is de fietsenstalling afgesloten. Anders kunnen het ook goed hangjongeren zijn geweest. wat vervelend voor je dochter.
Awww wat zielig voor je dochter En ook niet leuk voor jullie natuurlijk. Ik hoop dat ze dit niet vaak meer meemaakt.
misschien een rare vraag maar ben je niet verzekerd want dan zou je misschien de step via de verzekering kunnen doen en een nieuwe kopen wel sneu voor je dochter hoor ze zal ongetwijfeld super trots zijn geweest op haar step
Wat sneu voor je dochtertje zeg! Wat ene belachelijke aktie ook. Ik word daar ook heel gefrustreerd van hoor. Wil dan weten wie zoiets gedaan heeft!!
Echt sneu voor je dochtertje maar als het een sterke step was denk ik eerder hangjongeren.. Hopelijk kun je een nieuwe krijgen via de verzekering!
Echt belachelijk, blijf gewoon van andermans spullen af Misschien kan je het opgeven aan de verzekering
Nou ja zeg!!! als de fietsenstalling alleen toegangkelijk is voor de school, kun je toch een klacht indienen bij het schoolhoofd...
Niet normaal meer he...ik woon in het westen en denk erover te verhuizen omdat ik het hier zo vreselijk erg vind allemaal, maar in een klein dorp ben je dus ook niet meer 'veilig'
Is mij overkomen met mijn gloednieuwe fiets. Zelf voor gespaard, eerste dag mee naar school...onder schooltijd volledig in elkaar getrapt. Frame was verbogen, daar kon de fietsenmaker niks meer aan redden. Kan me je dochters teleurstelling volledig begrijpen. Hoop dat je de step verzekerd had! (Mijn ouders niet dus ik kon nog een jaar op mijn oude, te kleine fiets naar school)
Bijj ons op het schoolplein achter het huis wordt helaas regelmatig gesloopt door hangjongeren. Al een paar kinderfietsjes die een nachtje achterbleven op het schoolplein zijn gewoon in elkaar getrapt. En de politie doet helaas bijna niets. Het zijn wisselende groepen etc. Het is jammer maar helaas zijn tijden veranderd en heeft men geen respect voor andermans eigendommen. En dat geldt niet alleen voor hangjongeren.
Oh das toch gewoon van de zotte pff arme meid vernielen ze haar mooie step. Ik snap nooit dat ze aan andermans spullen moeten komen laat staan vernielen. Jammer dat je niet weet wie het gedaan heeft ohhh wat deed ik die wat aan zodat ze zoiets nooit meer in hun hoofd haalden