Hoi hoi, Mijn zoontje van 10 weken slaapt sinds een week door (18.00 fles en daarna naar bed......slaapt vervolgens tot 06.00). Dit is natuurlijk superfijn maar overdag slaapt hij nauwelijks....Ligt dan te brabbelen en lachen op speelkleed/box/wipper..... Sinds gisteren slaapt hij overdag ook ineens veel meer....Hij slaapt nu voor zijn doen superveel......Kan dit een oorzaak hebben of is dit normaal? Hoeveel slapen jullie kindjes op een dag?
Jouw zoontje slaapt wel héél lang 's nachts! Leuk seg! Ben er een beetje jaloers op langs de ene kant maar langs de andere kant ben ik 's nachts blij als hij na een uurtje of 4 wakker wordt want dan loopt m'n melk eruit... Mijn zoontje was gisteren 7 weken. Hij slaapt nog erg onregelmatig maar sinds deze week slaapt hij overdag wel langer. Sommige dagen krijgt hij zijn laatste voeding rond 22u en dan slaapt hij soms tot 3u en dan weer tot 7u-8u. Soms krijgt hij zijn laatste voeding rond 00u en slaapt hij ook maar tot 3u... Overdag slaapt hij meestal 1-2 uurtjes in de voormiddag (sinds deze week, daarvoor was hij de ganse voormiddag wakker!). 's Namiddags slaapt hij meestal héél goed, soms wel dik 3u. Daarna blijft hij vaak wel wakker tot 20u-21u om dan wat hazeslaapjes te doen tot 00u of dus al op tijd goed in slaap te vallen... Lieve groetjes!