Tim is al wat weekjes oud maar omdat het zon drukke tijd was heb ik nog niet de kans gekregen om ons verhaal te vertellen wat ik wel graag wil doen want mischien hebben andere er ook wat aan. Nou eigenlijk was het allemaal een grote verrassing,nou ja niet helemaal natuurlijk maar het tijdstip van bevallen wel. Tim die dacht namenlijk dat het na 35 weken en 6 dagen wel is genoeg was geweest en besloot ter wereld te komen. Mn lijstje was ook nog helemaal niet klaar dus achteraf wel dikke stress haha!. Het begon nl allemaal op de vroege avond op 25-02,om een uurtje of 7. We hadden taccos gegeten en had erg last van rommel in mn buik en had mn twijfels of de gehakt nog wel helemaal goed was geweest. Na onze dochter noa vroeg te bed te hebben gelegt ging ik even in bad om even tot rust te komen(had erg geborrel etc echt kenmerken wanneer je iets verkeerds gegeten hebt). Na bad maakte ik nog een grap naar mn vriend van:het zal toch wat zijn dat ik vannacht zou moetten bevallen,dan zijn we morgen met zn vieren,heb je alle papieren wel al bij elkaar gelegt zodat je ze zou kunnen vinden?.puur als grap,maar hij raakte echt in de stress en moest en zou die papieren vinden. Hij had om 9 uur nog een afspraak waar hij heen moest dus ik zij,ga nou maar ik zoek die papieren wel,de baby blijft toch nog 3 weken zitten. K had het halve huis nog omgekeerd en had uiteindelijk alle papieren gevonden,manlief weer gerustgesteld. K begon om 11 uur toch iets te twijfelen omdat de kramp aanhield en ik voor mn gevoel ook meer vocht verloor. Verloskundige gebeld,die vertelde niks aan de hand,ga maar lekker naar bed,je verliest geen vruchtwater,hou je gedeist en dan blijft de baby nog wel een week binnen. Nou prima,wij naar bed,manlief die in coma te snurken,totdat ik hem maar om 1 uur wakker heb gemaakt want die taccos waren nu naar mijn idee toch echt teveel over de datum geweest haha. Vroeg hem een uurtje met me te tellen zodat ik zeker wist dat ik de verloskundige niet voor niets uit zn bed belde. Zat telkens 1 min 3min 1 min 2min. Best heftig en mijn man hield het niet meer en had gebeld. Kwart over 2 snachts kwam ie langs,oeps zegt ie na gemeten te hebben,je hebt al 6 cm.maak er maar een spoedje van naar de EHBO. Manlief oppas bellen voor noa,stonden met 2 min voor de deur. Moest van boven naar de auto en heb 4 pauzes nodig gehad om te puffen. Om kwart voor 3 waren we in het ziekenhuis(K wist niet dat die hobbels zo verschrikkelijk hoog waren op de weg naar het ziekenhuis). Had in de outo als het gevoel van persdrag ,k was bij dat we veilig in het ziekenhuis waren. Uiteindelijk is Tim op vrij 26-02 om 4.30 geboren,kerngezond,woog 3200 gram en was 48 cm. Maandag moechten we naar huis omdat ie toch ter observatie nag moets blijven want hij was toch 4 weken en 1 dag te vroeg. Wat nu het geen was waarom ik zo verschrikkelijk twijfelde of het wel al begonnen was is dat het voor mij niet als weeen aanvoelde omdat mijn dochter geboren is met weeopwekkers omdat mijn vruchtwater niet goed was en ik verzeker je,dat zijn echt heeeeeel andere weeen als de weeen die natuurlijk op gang komen. Ik heb een prima bevalling gehad en ben best trots dat ik et helemaal alleen heb mogen en kunnen doen. Noa is nl met de vacuum geboren. Ook mijn herstel is heeeeeel goed en snel verlopen,moet zeggen het was een heerlijk relaxte en rustige bevalling. Ben even blij dat ik het heb kwijt gekunt. Groetjes,trotse mama tamara.
Super... Maar voor een te vroeg geboren kindje, hetzelfde gewicht en cm's als mijn zoontje met 39 en 4 dagen. Misschien een klein voordeeltje dat hij te vroeg was?! Geniet ervan!!!
Idd achteraf ben ik wel stiekum een beetje blij dat hij bedacht eerder te wereld te komen. Ze hadden mij ook al verteld dat als hij wel zijn tijd uit zou zitten het een ruime 8 pond zou worden. K weet zeker dat het dan meer problemen met zich mee zou brengen als ik zo naar beide bevallingen kijk. want krap was het ook bij de tweede bevalling.
Gefeliciteerd nog met je kleine tim...Het zit 'm in de naam denk ik want mijn tim kondigde zich met 37 weken aan en kwam ook heel snel ter wereld Genieten maar!!